info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір»

Вправи для використання  у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Гой Оксана Василівна, практичний психолог Навчально-реабілітаційного центру Івано-Франківської міської ради. 

Мета вправи/заняття: систематизувати знання в сфері інформаційного простору, оволодіти основними поняттями медіаграмотності та розвинути навички критичного мислення та вислолювання.

Короткий опис вправи, анотація: вправа «Я та інформаційний простір» являє собою інтерактивний кросворд, що складається з 16 питань,які  охоплюють основні поняття та терміни з медіаграмотності.

Питання створені з метою покращення обізнаності, грамотності, вільного володіння термінами щодо достовірного трактування інформації.

Час необхідний на виконання вправи: 10-15 хв

Застосування вправи: набуття компетентностей в сфері медіаграмотності, вільне володіння термінами щодо достовірності в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення в сфері медіа.

Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер, проектор, додаток Learningapps, друковані матеріали.

Форма/метод роботи: дана вправа може виконуватись індивідуально,а також для колективного обговорення.

Детальний опис вправи: вправа «Я та інформаційний простір» являє собою інтерактивний кросворд, що складається з 16 питань,які  охоплюють основні поняття та терміни з медіаграмотності.

Питання створені з метою покращення обізнаності, грамотності, вільного володіння термінами щодо достовірного трактування інформації.

Дана вправа може виконуватись за допомогою додатку Learningapps індивідуально:

https://learningapps.org/display?v=pbu7ef58321

Також дана вправа може бути застосована для колективного обговорення:

https://drive.google.com/file/d/1YfkGoyEJ8v3vfmsCjiKXtb5c1hHIHwkw/view?usp=sharing

Очікувані результати: набуття компетентностей в сфері медіаграмотності.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: кожен учень розвине вміння орієнтуватись у  медіапросторі та критично мислити в сфері медіа.

Використані джерела:

  1. https://aup.com.ua/
  2. https://learningapps.org/
  3. https://uk.wikipedia.org/
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram