Вправи для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.
Авторка: Гой Оксана Василівна, практичний психолог Навчально-реабілітаційного центру Івано-Франківської міської ради.
Мета вправи/заняття: систематизувати знання в сфері інформаційного простору, оволодіти основними поняттями медіаграмотності та розвинути навички критичного мислення та вислолювання.
Короткий опис вправи, анотація: вправа «Я та інформаційний простір» являє собою інтерактивний кросворд, що складається з 16 питань,які охоплюють основні поняття та терміни з медіаграмотності.
Питання створені з метою покращення обізнаності, грамотності, вільного володіння термінами щодо достовірного трактування інформації.
Час необхідний на виконання вправи: 10-15 хв
Застосування вправи: набуття компетентностей в сфері медіаграмотності, вільне володіння термінами щодо достовірності в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення в сфері медіа.
Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер, проектор, додаток Learningapps, друковані матеріали.
Форма/метод роботи: дана вправа може виконуватись індивідуально,а також для колективного обговорення.
Детальний опис вправи: вправа «Я та інформаційний простір» являє собою інтерактивний кросворд, що складається з 16 питань,які охоплюють основні поняття та терміни з медіаграмотності.
Питання створені з метою покращення обізнаності, грамотності, вільного володіння термінами щодо достовірного трактування інформації.
Дана вправа може виконуватись за допомогою додатку Learningapps індивідуально:
https://learningapps.org/display?v=pbu7ef58321
Також дана вправа може бути застосована для колективного обговорення:
https://drive.google.com/file/d/1YfkGoyEJ8v3vfmsCjiKXtb5c1hHIHwkw/view?usp=sharing
Очікувані результати: набуття компетентностей в сфері медіаграмотності.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: кожен учень розвине вміння орієнтуватись у медіапросторі та критично мислити в сфері медіа.
Використані джерела: