Вправа для використання на уроці з іноземної мови у 6 класі при вивченні теми «Покупки» є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.
Авторка: Сулейманова Тетяна Сергіївна, вчителька англійської мови Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області.
Мета - підвищіти рівень компетентності та обізнаності у сфері медіаграмотності.
Короткий опис вправи, анотація: учні навчаються основам медіаграмотності на прикладі харчових товарів, які є найбільш популярними та найбільш вживаними у їх сім’ях. Виявлення популярних логотипів, брендів та продуктів, а також диспут та відповіді на конкретні питання формують в учнів розуміння впливу логотипів на свідомість покупця та маніпуляцію з вибором товару.
Час необхідний на виконання вправи: 45 хв.
Застосування вправи: іноземна мова, економічна географія, інформатика.
Необхідне обладнання/матеріали: екран/комп’ютер, гаджети (телефони), кубики Рорі, картки з товарами (для об’єднання у групи), зошити (для нотування брендів/логотипів), фото продуктів або товари.
Форма/метод роботи: індивідуальна та групова форми роботи; методи навчання: інформаційні, пошукові, метод самостійного учіння, метод аналізу та критичного мислення.
Детальний опис вправи:
Основне домашнє завдання учнів розпочинає дану вправу. Учням запропонували на минулому уроці в якості домашнього завдання переглянути усі наявні продукти у себе вдома та принести/або зробити до трьох фото популярних продуктів та їх упаковок.
The most popular product/Найбільш популярний продукт: ____________________ |
The most popular brand /Найбільш популярна марка: _____________________ |
The most recognizable logo/Найбільш впізнаваємий логотип: ____________________ |
- Який логотип вам подобається найбільше? Чому?
- Які на вашу думку є найуспішніщі складові логотипу?
Очікувані результати:
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: учні оволоділи основними пошуковими та інформаційними методами, методом самоаналізу та критичного підходу до отриманої інформації, а також набули достатню кількість навичок та знань для створення власного логотипу на наступний урок.
Використані джерела: