Вправа для використання на уроці природознавства у 5 класі при вивченні теми «Вода. Три агрегатних стани води. Властивості води»

Вправа для використання на уроці природознавства у 5 класі при вивченні теми «Вода. Три агрегатних стани води. Властивості води» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Іващенко Наталія Василівна, вчителька Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області. 

Мета вправи/заняття: сформувати вміння працювати з різними джерелами інформації, критично мислити.

Короткий опис вправи, анотація: вправа «Аналіз відеороликів з Інтернету». Перегляд рекламних відеороликів, пов’язаних з темою уроку. Аналіз інформації, отриманої з відео ( чи є вона корисною; чи дізналися Ви щось нове, передивившись рекламу; що така реклама несе людству).

Час необхідний на виконання вправи: 10 хвилин.

Застосування вправи: вправа застосовується на етапі вивчення нового матеріалу. Колективний перегляд відео та детальний аналіз.

Необхідне обладнання/матеріали: ноутбук (комп’ютер), мультимедійний проектор.

Форма/метод роботи: візуалізація інформації через перегляд відео.

Детальний опис вправи: демонстрування 2-х рекламних роликів, пов’язаних з темою уроку. Аналіз відео через бесіду, формулювання висновків щодо перегляду подібної реклами.

  1. Чи можна з матеріалів відео зробити висновок про склад води та її властивості?
  2. Чи є вживання такої води гарантом здоров’я кожної людини?

Очікувані результати: учні розуміють, що не все, що нам демонструє інтернет і телебачення є корисною інформацією.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: у підсумку учні розуміють, що існують різні джерела інформації, але користуватися ними необхідно виважено.

Використані джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=Cnsh6w-cEio

https://www.youtube.com/watch?v=6eVS17WQOIM

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *