Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Продати ручку: місія виконана ✓»

Вправа для використання на уроці англійської мови у 5 класі при вивченні теми «Продати ручку: місія виконана ✓» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Сулейманова Тетяна Сергіївна, вчителька англійської мови Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області.

Мета вправи/заняття: ознайомити учнів  з основними прийомами маркетингу, опрацювати та примінити їх на практиці,  розвинути навички критичного мислення, колоборації, комунікації та креативу. Розвиток навичок сприйняття інформації на слух та монологічного мовлення.

Короткий опис вправи, анотація: у даній вправі учні намагаються переконати вчителя придбати ручку. Вони застосовують різноманітні переконливі методи, навіть якщо вони ще не володіють усіма необхідними навичками та знаннями. Це тому, що учні постійно використовують різні методи та прийоми інтуїтивно. Через кілька хвилин, дозволивши їм спробувати продати вчителю свою ручку, вони критично проаналізують свій результат.

Час необхідний на виконання вправи: 40 хв.

Застосування вправи: англійська мова, діалектика, медіаграмотність.

Необхідне обладнання/матеріали: екран, маркери, ватмани, відеоматеріал, шість капелюхів.

Форма/метод роботи: робота у групах, дискусія, навчаюся-вчуся, займи позицію, «Шість капелюхів».

Детальний опис вправи:

Етап 1: об’єднання учнів у 6 груп за методом «Шести капелюхів» (Факти, Емоції, Критика, Переваги, Креатив, Рефлексія).

Етап 2: учитель дає групам завдання: за 7 хвилин придумати цікаву рекламу ручки та спробувати її «продати» вчителю.

Етап 3: Учні обирають презентатора з кожної групи, які «продають» вчителю ручку.

Етап 4: ознайомлення учнів з поняттям реклами, торгівлі та успішної реалізації товару.

Учні разом з вчителем переглядають уривки з кінофільму «The Wolf of Wall Street»/ «Вовк з Уолл-стріт», де головний герой дає завдання своїм підлеглим спробувати продати ручку на англійській мові.

Етап 5: Після перегляду уривків учні працюють у своїх командах та на ватманах формують оціночну думку переглянутого фільму, залежачи від назви команди (Факти, Емоції, Критика, Переваги, Креатив, Рефлексія).

Наприклад, команда Факти працює з питанням «Що я знаю з даної проблеми?».

Команда Емоції працює з емоціями, які визивають дані уривки відеофільму.

Команда Критика знаходить недоліки .

Команда Переваги шукає переваги та позитив.

Команда Креатив пропонує свої ідеї та альтернативи як інакше можна «продати» ручку.

Команда Рефлексія обговорює результат, чого вони досягли, працюючи над вправою, що потрібно розвивати та покращувати.

Етап 6: Учні обирають наступних 2 презентаторів з кожної команди, які на англійській мові висвітлюють свою роботу перед класом.

Очікувані результати: учні отримують практичні навички використання сильних сторін товарів та їх рекламі, розвивають навички критичного мислення, ораторські здібності та навички 4К.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: учні на власному досвіді вчаться грамотній стратегії успішної реалізації товару;  методам та прийомам, які застосовуються для впливу на населення через різні види мас-медіа. 

Використані джерела:

  1. Media Literacy. Електронне посилання: https://www.sciencedirect.com/topics/psychology/media-literacy 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.