Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона»

Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Автор: Назаров Дмитро Анатолійович, вчитель англійської мови Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Донецької області. 

Мета вправи/заняття:

  • розвиток навичок групової роботи;
  • розвиток зв’язної мови, здібності логічно, послідовно викладати думку англійською мовою;
  • розвивати в учнів уміння переносити знання та навички в задану ситуацію, розвивати мовленнєву реакцію, готовність вступати в англомовне спілкування;
  • виховувати в учнів здібності до співпраці, культуру спілкування, доброзичливості, активності та працьовитості;
  • стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови;
  • стимулювати активність учнів: пізнавальну та комунікативну.

Короткий опис вправи, анотація: QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP дає учням (класи 5-6) можливість розвивати критичне мислення на тему «Визначні місця Лондона.» Учні співпрацюють у групах та практикуються у розшифровці, аналізі та обговоренні тематичних віршів (лімериків) зі сторінки «Поезія» шкільної газети.

Час необхідний на виконання вправи: 20-25 хвилин

Застосування вправи: практичне застосування отриманих раніше знань, навичок та вмінь під час виконання завдання в заданій ситуації.

Необхідне обладнання/матеріали: копії створеної сторінки «Поезія» зі шкільної газети для знавців англійської мови, копії списку прислів’їв.

Форма/метод роботи: робота в малих групах (3-4 учня), ситуативне моделювання, критичне мислення, мозковий штурм, коло ідей, розшифровка та аналіз тематичних віршів з подальшим обговоренням труднощів під час виконання вправи.

Детальний опис вправи:

QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP

Виконання:

Крок 1.  Розділіть клас на групи по три або чотири учні.

Крок 2. Дайте кожній групі копію сторінки «Поезія» зі шкільної газети для знавців англійської мови.

Крок 3. Поясніть учням завдання. Скажіть, що автор зашифрував подорож за допомогою п’ятьох віршів (лімериків) та назвав її «QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP». Запропонуйте учням виконати наступні кроки для розшифрування та аналізу інформації подорожі.

Крок 4. Пояснення. Limerick – лімерик. Англійцям подобаються ці короткі жартівливі вірші. Зазвичай у ньому є п’ять рядків. Перший рядок римується з другим і останнім рядками, а третій рядок римується з четвертим рядком.

Крок 5. Встановіть певне обмеження часу. Учні читають «QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP» та обмірковують свої уявлення про місце подорожі, визначні місця та персонажів, використовуючи «мозковий штурм». Учні записують свої ідеї.

Крок 6. Учні думають про те, що сталося з 1-го по 5-й день, використовують «коло ідей» та заносять свої ідеї та деталі подорожі до списку.

Крок 7. Дайте кожній групі список прислів’їв. Учні вирішують, яке прислів’я було б найбільш відповідним для кожного лімерику. В списку є сім прислів’їв, два з них додаткові прислів’я, які учням не потрібно використовувати. Учні розшифровують, аналізують інформацію та пояснюють свій вибір.

Крок 8. Зупиніть учнів наприкінці певного терміну часу, незалежно від того, закінчили вони вправу чи ні.

Крок 9. Усі групи учнів порівнюють свої ідеї, щоб побачити, наскільки добре вони виконали завдання. Підводячи підсумки, учні обговорюють такі питання: 

– Що полегшило відгадування?

– Що ускладнило здогад?

Очікувані результати: навчити учнів сприймати, опрацьовувати та аналізувати розважально – інформаційний матеріал в формі віршів (лімериків) з теми «Визначні місця Лондона».

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: усі групи учнів порівнюють свої ідеї, щоб побачити, наскільки добре вони виконали завдання. Підводячи підсумки, учні обговорюють такі питання: – Що полегшило відгадування? – Що ускладнило здогад?

Використані джерела:
– Лімерик (поезія) – Вікіпедія (мережа Інтернет). Для опрацювання теоретичного матеріалу необхідного для створення власних тематичних лімериків для учнів з теми «Визначні місця Лондона» для вправи «QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP»;
– прислів’я для вправи – (мережа Інтернет);
– використання шаблонів Publisher для створення сторінки «Поезія» зі шкільної газети для знавців англійської мови для вправи «QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP».

The page 'Poetry' from English Learner's School Newspaper
Завантажено: 6, розмір: 232.4 KB, дата: 04 Сер. 2021
The list of proverbs
Завантажено: 8, розмір: 285.5 KB, дата: 04 Сер. 2021
Вправа Quizzical Limericks' Trip
Завантажено: 12, розмір: 391.1 KB, дата: 04 Сер. 2021

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *