info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Бактерії – роль у природі і житті людини»

Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Бактерії – роль у природі і житті людини» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Автор: Сопрун Вадим Романович, вчитель біології Адампільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області.

Мета вправи/заняття: поглибити знання учнів з теми «бактерії», а також розвивати вміння розпізнавати та аналізувати інформацію, що можна отримати з мережі інтернет, знаходити в ній фейки.

Короткий опис вправи, анотація: учні аналізують відеозапис з популярного наукового каналу на сайті ЮТУБ, і оцінюють правдивість інформації, що в ньому подається, аналізують її та записують свою версію відеозапису.

Час необхідний на виконання вправи: 20 хв.

Застосування вправи: на уроці біології.

Необхідне обладнання/матеріали: мобільні телефони, ноутбук, по можливості – проектор.

Форма/метод роботи: групова форма роботи.

Детальний опис вправи:

  1. Учні об’єднуються в дві групи «Наукова лабораторія» та «Кіностудія», вчитель виконує роль третьої групи – «Монтажери» .
  2. Перша група «Наукова лабораторія» переглядає відеоролик, аналізує його і знаходить фейки, які там присутні, формує за допомогою підручника і додаткових джерел інформації науковий матеріал, який передається в групу «Кіностудія».
  3. Група «Кіностудія» опрацьовує його, розробляє хронометраж і записує на диктофон правильний текст, який передає в групу «Монтажери»
  4. Вчитель підставляє звукозапис під відео і монтує його. Готовий правильний матеріал можна закинути на сайт школи або шкільний Ютуб канал.

Очікувані результати:

  • Здобувач освіти може оцінити негативний вплив фейків на процес навчання в школі.
  • Здобувач освіти критично осмислює подану інформацію та вміє правильно її аналізувати.
  • Учень вміє правильно користуватися додатковими джерелами інформації.
  • Учень систематизує та поглиблює свої знання з теми «Бактерії – роль у природі і житті людини»

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Здобувачі освіти поглибили свої знання з теми «Бактерії», а також покращили свої вміння аналізувати матеріали з мережі інтернет, знаходячи фейки та виправляючи їх.

Використані джерела: https://www.youtube.com/watch?v=2aM4fyvmayM 

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram