info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Рівні свободи

12.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Князєва Вікторія Миколаївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Мелітопольська гімназія №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області Ваша посада*: вчитель інформатики та англійської мови Короткий опис вправи, анотація*: вправа спрямована на визначення понять «блогер», «лідер думок»; на формування світогляду щодо свободи слова, думки тощо, обов’язків та відповідальності публічних осіб перед суспільством Мета вправи/заняття*: ознайомитися […]
Детальніше ...

Вправа "Мій медіа день"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Срібна Ірина Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Комунальний заклад "Херснська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради Ваша посада*: завідуюча відділом бібліотечного прогнозування та інновацій Короткий опис вправи, анотація*:  Через допоміжні вправи "Маніпуляції в медіа", "М-Е-Д-І-А головоломка" та основну вправу "Мій медіа день" підвести учасників тренінгу  до розуміння понять […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Маніпулятивні технології в радянській пропаганді: що і як святкували

26.12.2022  
Види діяльності учнів/ученицьКлючові поняття: Ідеологія комунізму – це утопічна філософська ідея про ідеальне в економічному і суспільному плані облаштування держави, де процвітає рівність і справедливість. На практиці, дана ідея виявилася нежиттєздатною і нездійсненною з огляду на безліч причин. Антиріздвяна пропаганда – з 1917 по 1935 рік з голови радянської людини комуністи вибивали усе, що пов'язано […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Громадянство України

07.07.2022  
Вивчаючи розділ 3 "Взаємозв'язок людини і держави" маємо розібрати такі аспекти як "громадянин" та "громадянство України". В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять "громадянин" та "громадянство України". Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття "громадяни Маріуполя"? Робота в групах:  […]
Детальніше ...

Вправа «Зіпсований телефон»

04.07.2022  
Учитель пропонує учням відчути себе у ролі працівників газети і відтворити етапи збору, обробки та відтворення інформації в щотижневій газеті. Для цієї вправи прекрасно підійде педагогічний підхід «коло Сократа», де учні діляться на два кола - активний і спостережливий. Активне коло складається з семи чоловік: керівник зоопарку репортер фотограф секретар редактор новин верстальник читач. Всі […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram