Шановні поціновувачі критичного мислення!
От скажіть, скільки років ми разом наполегливо докладаємо зусиль, щоб юне покоління вміло грамотно інтерпретувати інформацію?
І посібники для цього створюємо, і тренінги проводимо, і навички у освітню діяльність інтегруємо! До речі, щодо останнього ☝
Зовсім нещодавно Академія української преси провела Всеукраїнський конкурс на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів у 2021/22 навчальному році в рамках усіх освітніх галузей, позаурочної та позашкільної діяльності.
І з цієї нагоди АУП запрошуємо УСІХ, для кого актуальна тема медіаграмотності, щоб поділитися напрацюваннями найталановитіших освітян!
Ми точно знаємо, що буде актуально у наступному навчальному сезоні! І залюбки поділимося з вами!
З вітальними словами звернуться:
Джилліан МакКормак, директорка Internews в Україні, керівниця «Медійної програми в Україні;
Валерій Іванов, президент Академії української преси;
представник МОН України;
Члени журі:
Раїса Євтушенко, головний спеціаліст відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України -голова;
Оксана Волошенюк, менеджерка медіаосвітніх програм АУП;
Олександр Мокрогуз, завідувач кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук;
Ірина Старагіна, розробниця програм, навчальних матеріалів для молодших школярів з вивчення української мови на основі інтегрованого підходу, доцент, кандидатка психологічних наук;
Руслан Шаламов, креативний директор Творчого об’єднання «Соняшник», кандидат біологічних наук, заслужений вчитель України
Долучайтеся до прямого ефіру 29 квітня 2021 на сторінці АУП у фейсбуці о 15:00.
Даний конкурс виконується за підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews. Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.