info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Викрити І. Брюховецького (за романом П. Куліша "Чорна рада"). Конструктор уроку

30.06.2022  
Швидке опитування (2 хв.) Мета: аналіз поведінки в соцмережах, виявлення небезпечних дій. Форма: індивідуальна робота, фронтальна робота. Обладнання: комп’ютер або ґаджет, цифровий тест. Учням і ученицям пропонують пройти швидке опитування, створене або в гугл-формі (тоді дати відповіді можна заздалегідь), або на сайті https://www.mentimeter.com/ (тоді опитування проводять у режимі реального часу). Питання для опитувальника: Як ви […]
Детальніше ...

Чи завжди пропаганда є злом?

29.06.2022  
На сьогодні інформаційний фронт відіграє потужну роль. І він не може бути тільки фактологічний, бо пропаганда, агітація, емоційна складова – це його невід’ємні частини. Спершу поміркуймо над такими запитаннями: 1)    Що ж таке пропаганда? Очікувана відповідь: поширення певних думок, ідей з метою отримання бажаного. 2)    Чи можна ототожнювати пропаганду з брехнею? Очікувана відповідь: і так, […]
Детальніше ...

Інформаційна безпека – твій шлях до перемоги! Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті ( 7 клас)

29.06.2022  
Розпочинаємо заняття з опитування Опитування та обговорення питань   Для опитування можна використати  mentimeter (https://www.mentimeter.com/)  або обговорити з учнями запропоновані питання  без застосунку.                                                                            Отже: людям подобається ділитися новинами, незвичайними подіями, бути не тільки свідком, а й першоджерелом. Однак слід пам’ятати, що в умовах воєнного стану треба бути обережним, публікуючи фото, відео чи коментар. Отже, це […]
Детальніше ...

Конспект заняття: Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

29.06.2022  
Валентина Потапова, керівниця Центру громадської освіти «Альменда»Конспект заняття: Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населенняКонспект рекомендовано для використання під час опрацювання тем:• інтегрованої навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 10–11 класи» (розділ 6, «Творення нової України», «Окупація та анексія Криму Російською Федерацією. Агресія Росії проти України. Російсько-українська війна»);• інтегрованої навчальної програми «Історія: […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з Інформатики "Безпечне користування Інтернетом"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію.  Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати. Робота […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (1 частина)

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

На роздоріжжі двох світів

29.06.2022  
1 Вправа "Моя думка"     Здобувачі освіти записують на дошці Padlet свої аргументи. Висловлюють думки про особисте ставлення до реального та фантастичного світу, розмірковують про "добро та зло" на прикладі повісті Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер", проводячи паралель між подіями, які відбуваються у суспільстві сьогодні. https://uk.padlet.com/olympiaworld7/Bookmarks 2 Вправа "Асоціативний кущ" Філістери […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу "Пошук інформації в Інтернеті"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа "Асоціативний кущ".  -На минулому уроці ми з вами почали вивчати тему "Комп'ютерні мережі". Давайте згадаємо з чим у вас асоціюється поняття Інтернет - дібравши лише одне слово. Інтернет - (мережа, зв'язок, пошук, ігри, навчання....) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Які дії ми можемо […]
Детальніше ...

" Інформаційна павутика"

29.06.2022  
Хід гри: За допомогою запитань та картинок вихователь націлює дітей на відповіді. Діти пояснюють свій вибір та відмічають правильні відповіді певними знаками «так» чи «ні». Гра містить 5 блоків завдань. Дітей поділяють на 4 команди. Після оголошення запитання команди по готовності піднімають зелений сигнал. Яка з команд виконує перша завдання – просувається на один крок […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram