info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Вправа "Критичний погляд"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Ваша посада*: учитель мистецтва Короткий опис вправи, анотація*: Значення реклами зростає у всіх галузях економіки та громадського життя. Суспільна роль полягає в тому, що реклама впливає не лише на формування купівельних переваг, а й на становлення певних стандартів мислення та соціальної […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Що керує нашими асоціаціями?

01.07.2022  
Для початку пригадаймо кілька термінів. Що таке асоціація? Очікувана відповідь: образи, які виникають на основі побаченого, почутого, це зв'язки на основі нашого життєвого досвіду. Що таке стереотип? Очікувана відповідь: упереджене ставлення до чогось або когось, нав'язане суспільною думкою. Що таке сугестія? Очікувана відповідь: це навіювання, переконання, вплив на свідомість інших, зміна їх поглядів. Дякую за […]
Детальніше ...

Український національний визвольний рух у роки Другої світової війни. Російськи фейки VS Історичні факти

01.07.2022  
Основні питання теми: Розгортання українського національного визвольного руху у роки Другої світової війни. Діяльність ОУН та бойовий шлях УПА. Фейки російської пропаганди про українців у Другій світовій війні. Регламент уроку І. Вступна частина – до 8 хв. ІІ. Основна частина  – 25 – 28 хв. ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв. Основні поняття […]
Детальніше ...

Сайт "Медіаграм"

01.07.2022  
https://cutt.ly/SJ9LMmS Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію; як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим; як спілкуватися у […]
Детальніше ...

" Інформаційна павутика"

29.06.2022  
Хід гри: За допомогою запитань та картинок вихователь націлює дітей на відповіді. Діти пояснюють свій вибір та відмічають правильні відповіді певними знаками «так» чи «ні». Гра містить 5 блоків завдань. Дітей поділяють на 4 команди. Після оголошення запитання команди по готовності піднімають зелений сигнал. Яка з команд виконує перша завдання – просувається на один крок […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram