info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Веб-квест "Розумій та аналізуй".

07.11.2022  
Вчитель.      Слово «фейк» міцно увійшло в наше повсякденне життя: у 2020 р. вже 77% українців знали про існування дезінформації в медіа. Проте 58% з них не вважали це серйозною проблемою, а 62% були переконані у власній здатності розпізнати неправдиву новину. Ця впевненість не підтвердилася практичним тестом, який проводили соціологи. Результати показали, що у […]
Детальніше ...

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

04.07.2022  
Ознайомтеся з презентацією "Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни" https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG
Детальніше ...

Вправа «Зіпсований телефон»

04.07.2022  
Учитель пропонує учням відчути себе у ролі працівників газети і відтворити етапи збору, обробки та відтворення інформації в щотижневій газеті. Для цієї вправи прекрасно підійде педагогічний підхід «коло Сократа», де учні діляться на два кола - активний і спостережливий. Активне коло складається з семи чоловік: керівник зоопарку репортер фотограф секретар редактор новин верстальник читач. Всі […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Пацифікація: погляди сторін

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Польщі». Об’єднати клас у 5 груп з метою аналізу статей в міжвоєнній пресі присвячених акції пацифікації. На виконання вправи відводиться 20 хв. Кожна з груп отримує додаток – газетну статтю (важливо, щоб учні не знали з якої саме газети вони отримали публікацію) та пам'ятку із завданнями і підказками. […]
Детальніше ...

Викрити І. Брюховецького (за романом П. Куліша "Чорна рада"). Конструктор уроку

30.06.2022  
Швидке опитування (2 хв.) Мета: аналіз поведінки в соцмережах, виявлення небезпечних дій. Форма: індивідуальна робота, фронтальна робота. Обладнання: комп’ютер або ґаджет, цифровий тест. Учням і ученицям пропонують пройти швидке опитування, створене або в гугл-формі (тоді дати відповіді можна заздалегідь), або на сайті https://www.mentimeter.com/ (тоді опитування проводять у режимі реального часу). Питання для опитувальника: Як ви […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram