info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Створюємо настінну газету присвячену Дню Незалежності України

07.07.2022  
Методична порада колезі.     До проведення уроку,  слід готуватися заздалегідь. Ви  маєте підібрати газети, що вийшли друком напередодні національного свята – Дня Незалежності, придбавши їх  в газетних кіосках, на розкладках чи скориставшись можливостями місцевих бібліотек. Головне, щоб  було представлено якомога більше різних  періодичних видань та, бажано, по декілька примірників кожного з них.  Можна використати  і […]
Детальніше ...

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 1

04.07.2022  
Підбір відеоматеріалів та бесід для роботи з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру в умовах війни. ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Повітряний змій» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку. […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 2

04.07.2022  
ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Безпечні канікули» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку. Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій) Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу "Пошук інформації в Інтернеті"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа "Асоціативний кущ".  -На минулому уроці ми з вами почали вивчати тему "Комп'ютерні мережі". Давайте згадаємо з чим у вас асоціюється поняття Інтернет - дібравши лише одне слово. Інтернет - (мережа, зв'язок, пошук, ігри, навчання....) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Які дії ми можемо […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ

23.05.2022  
Галина Дегтярьова Мовно-літературна галузь Предмет: Українська мова Застосування: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Вік/клас: 5 клас Методи: аналіз медіатекстів, робота в групах, індивідуальна, фронтальна робота Теми медіаграмотності: декодування медіатекстів, візуальні маніпуляції, робота з інформацією. Заняття 1 Мета вправи/заняття: учити створювати опис тварини за світлинами; учити добирати заголовки та писати […]
Детальніше ...

“Ми журналісти”

09.08.2021  
Короткий опис вправи, анотація: протягом уроку учні набувають знань щодо журналістики, переглядають відео щодо роботи журналістів.  Складають опитувальник, беруть інтерв’ю та пишуть статтю на тему уроку. Матеріал розміщують на сайті школи. Мета вправи/заняття: формувати  медіаграмотність та медіакомпетентність  як засіб творення середовища для соціальної адаптації молоді; словесно оформлювати результати досліджень. Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин. Застосування вправи: вправу […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Бактерії – роль у природі і житті людини»

05.08.2021  
Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Бактерії – роль у природі і житті людини» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Сопрун Вадим Романович, вчитель біології Адампільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області. Мета вправи/заняття: поглибити знання учнів з теми «бактерії», а […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української мови у 5 класі при вивченні теми «Просте ускладнене речення»

02.08.2021  
Вправа для використання на уроці української мови у 5 класі при вивченні теми «Просте ускладнене речення» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Батрак Алла Володимирівна, учителька української мови і літератури Гаївської філії ОЗ "Тишківський ліцей".  Мета вправи/заняття: вчити дітей критично сприймати інформацію в Інтернеті, конструювати речення та текст за певною […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram