План-конспект уроку природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ» у 1 класі “Домашні улюбленці”

План-конспект уроку є дипломантом І ступеня Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. («Природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ»)


Тема уроку: «Домашні улюбленці»

Мета уроку: розширити поняття учнів про домашніх тварин; учити доглядати за ними; виховувати любов та бажання піклуватися та берегти тварин; навчити працювати в команді.

Очікувані результати: учні повинні висловлювати власні думки, називати домашніх тварин, знати як за ними доглядати, працювати в групах, створювати та представляти власні проекти.

Обладнання та матеріали: світлини домашніх тварин, малюнки дітей, вирізки з газет та журналів, пазли, клей, ножиці, фломастери, кольорові олівці, аркуші паперу формату А3, відеоматеріали (мультфільми, власні відео).

Тип уроку: міні-проект

І. Організаційний момент

  • Привітання;

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Презентація відеороликів
    – На минулому уроці ви за бажанням об’єдналися в 3 групи. За допомогою батьків, вчителя протягом тижня знімали відео. Переглянемо та обговоримо ваші роботи.
    Перша група «Весела історія про домашніх улюбленців» (інтерв’ю учнів школи);
    Друга група «Знайомтесь, мій улюбленець» (відеорозповіді);                                              Третя група «Я доглядаю за чотирилапим другом»(відеопокази);
  • Чи сподобались вам розповіді про домашніх улюбленців? Як ви вважаєте, ваші однокласники старанно доглядають за тваринами?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

1) – З якою метою, на вашу думку, люди пов’язують своє життя з домашніми тваринами?

  • Перегляд уривку з мультфільму «Кіт, який гуляє сам по собі».
  • Навіщо людина приручила дику собаку?
  • Чи може тварина бути другом людини?

 

  • Ви вже здогадались, про кого піде мова на уроці?
  • Так, сьогодні ми створимо міні-проект «Домашні улюбленці».

IV. Основна частина уроку

  • Скласти пазли (світлини з тваринами) і об’єднатися в групи:
    1 група – собаки;
    2 група – коти;
    3 група – черепахи;
    4 група – папуги;
  • Гра «Погодуй тварин» (На партах набори карток із зображенням різноманітних продуктів).
    З наданих карток обрати продукти, якими харчуються тварини кожної групи.
  • Фізхвилинка

У мене друг чотирилапий,
Вранці не дає поспати.
Праву лапу підіймає,
Ніжно хвостиком махає.
Ліву лапку підіймає,
Знову хвостиком виляє.

В мене подружка живе –
Киця гордовита.
Полюбля разом зі мною
Нахили робити:
Раз, два, три, раз, два, три.
Разом нахили роби.

І папуга мій літає,
А ще й весело стрибає:
Раз, два, три, чотири, п’ять
Будем дружно ми стрибать.

Турботою зігріті собаки та коти,
Папуги, черепахи, кролі і голуби.
Ти дбай про них постійно,
Бо друг природи – ТИ!

  • Ознайомлення з новим словом

– Розв’яжіть ребус

    

(Безхатько)

– Кого називають таким словом?

– Звідки на вашу думку беруться безхатьки?

  • Перегляд фрагментів мультфільмів «Троє із Простоквашино», «Кошеня “Гав”», «Бобік у гостях у Барбоса».

– Що ми можемо зробити для того, щоб безхатьків поменшало?

  • Виступ лікаря-ветеринара «Як правильно доглядати за тваринами».

V. Узагальнення та закріплення знань

  • Практична робота в групах «Домашні улюбленці»
    – Створення листівок-закликів про відповідальність за життя домашніх тварин (використовуючи вирізки із газет, журналів, зображень з Інтернету, власних малюнків тощо).
    – Презентація листівок лідерами груп.

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Що ми дізналися створюючи міні-проекти?
  • Запропонувати розмістити листівки у шкільній газеті, на сторінках соціальних мереж школи; розклеїти по вулицях.

Підготувала: Кравченко Наталія Олександрівна, вчитель  КЗ «Плодородненський НВК І-ІІІ ступенів» с. Плодородне, Михайлівський район, Запорізька область

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.