info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Споживай інформацію безпечно

06.12.2022  
Тренінг: «Споживай інформацію безпечно» Мета: формування поглибленого розуміння ролі інформації в сучасних умовах, значення засобів мас-медіа та інформаційних технологій в керуванні масовою свідомістю; підготовка вихованців до захисту від маніпуляцій свідомістю та пропаганди під час інформаційних війн; розвиток критичного мислення щодо інформації, навичок для збору та аналізу достовірної інформації. Очікувані результати:  Учасники навчаться:  – протистояти інформаційним […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті.

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу.  А під час активної фази українсько-російської війни  аферисти знайшли ще й додаткові способи «вилучення коштів». Це пов’язано з тим, що значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції […]
Детальніше ...

Нацистська пропаганда як передвісниця рашистської

31.05.2022  
Основні засади нацистської пропаганди були сформовані в роботі А.Гітлера «Майн Кампф» та розширені в діяльності Й.Гебельса, міністра просвіти та пропаганди Третього Рейху. Гітлер надавав великого значення пропаганді, особливо у військовий час. Однією з причин поразки Німеччини у І світовій війні, він називав кращий рівень британської пропаганди, ніж німецької. Це насправді було не так, за розмахом […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення . Лекція 2

19.05.2022  
Лекція. Частина 2 Захист цивільного населення під час режиму військової окупації МГП вимагає, щоб до цивільних осіб, коли вони опиняються під владою супротивної сторони, ставилися гуманно за будь-яких обставин. Вони мають право на повагу до своєї особи, до гідності, сімейних прав, релігійних переконань та обрядів, до своїх звичаїв[1]. Також вони повинні бути захищені від будь-яких […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

19.05.2022  
У 2014 році частина території нашої держави, а після 24 лютого 2022 року вся територія держави опинилась у ситуації, яку важко було собі уявити, а саме в умовах збройного конфлікту. Внаслідок цього норми чинного національного та міжнародного  законодавства, які покликані забезпечувати дотримання прав людини, виявилися нездатними врегулювати «людські стандарти» у взаємовідносинах між державою та людиною. […]
Детальніше ...

Особливості російської пропаганди

18.05.2022  
Слово «пропаганда» походить від назви органу Католицької Церкви, що виник в період боротьби з Реформацією, в 1622 році, під назвою  «Конгрегація пропаганди віри». Його діяльність була спрямована на «пропагування» католицької віри в некатолицьких країнах. З кінця 18 століття цей термін став використовуватися також для позначення пропаганди у світській діяльності. А з середини 19 століття почав набувати зневажливого або негативного відтінку, […]
Детальніше ...

Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії

08.04.2022  
Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії Ліцею "Науковий" Кропивницької міської ради м. Кропивницький. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи/заняття: розвивати вміння учнів помічати інформаційні маніпуляції, розуміти […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Що я знаю про туберкульоз?»

03.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Що я знаю про туберкульоз?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Бондаренко Світлана Леонідівна, вчителька хімії та основ здоров'я Комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс №122 "загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад" Дніпровської міської ради.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці математики у 6 класі при вивченні теми «Відсоткові розрахунки»

25.06.2021  
Вправа для використання на уроці математики у 6 класі при вивченні теми «Відсоткові розрахунки» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Мельник Тетяна Олександрівна, вчителька математики Комунального закладу "Голодківський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів" Хмільницької міської ради. Мета вправи/заняття: формувати вміння та навички здобувачів освіти застосовувати набуті знання з теми […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram