info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Історичний мем

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна». Вправа може бути використана і в якості додаткового домашнього завдання. у ході практичного заняття «Срібна земля. Третя спроба утвердження незалежності України у XX ст.» Учням пропонується переглянути запропоновані меми, які стосуються Карпатської України і дати відповіді на запитання (письмово або усно). На виконання вправи відводиться […]
Детальніше ...

Викрити І. Брюховецького (за романом П. Куліша "Чорна рада"). Конструктор уроку

30.06.2022  
Швидке опитування (2 хв.) Мета: аналіз поведінки в соцмережах, виявлення небезпечних дій. Форма: індивідуальна робота, фронтальна робота. Обладнання: комп’ютер або ґаджет, цифровий тест. Учням і ученицям пропонують пройти швидке опитування, створене або в гугл-формі (тоді дати відповіді можна заздалегідь), або на сайті https://www.mentimeter.com/ (тоді опитування проводять у режимі реального часу). Питання для опитувальника: Як ви […]
Детальніше ...

Чи завжди пропаганда є злом?

29.06.2022  
На сьогодні інформаційний фронт відіграє потужну роль. І він не може бути тільки фактологічний, бо пропаганда, агітація, емоційна складова – це його невід’ємні частини. Спершу поміркуймо над такими запитаннями: 1)    Що ж таке пропаганда? Очікувана відповідь: поширення певних думок, ідей з метою отримання бажаного. 2)    Чи можна ототожнювати пропаганду з брехнею? Очікувана відповідь: і так, […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

На роздоріжжі двох світів

29.06.2022  
1 Вправа "Моя думка"     Здобувачі освіти записують на дошці Padlet свої аргументи. Висловлюють думки про особисте ставлення до реального та фантастичного світу, розмірковують про "добро та зло" на прикладі повісті Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер", проводячи паралель між подіями, які відбуваються у суспільстві сьогодні. https://uk.padlet.com/olympiaworld7/Bookmarks 2 Вправа "Асоціативний кущ" Філістери […]
Детальніше ...

У пошуках своєї суперсили (за казкою І. Бови "Хаппі та її суперсила"))

29.06.2022  
Підготовча робота Вправа “Віртуальні друзі” (10 хв.) Мета: проаналізувати чинники, що впливають на встановлення нових віртуальних контактів у соцмережах. Форма: робота в мінігрупах. Обладнання: роздруковані шаблони для заповнення, ручка. Завдання для учнів:  зайди в соцмережу, якою ти користуєшся найчастіше; запиши в зошиті загальну кількість так званих друзів, а поруч - кількість тих, кого ти знаєш […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram