info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 2)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Презентація виконаного домашнього завдання: Учні показують знайдені світлини найвідоміших котів України. Озвучують новину, починаючи із заголовка, потім знайомлять із самою новиною, даючи відповідь на питання: Чому цей кіт став знаменитий? Чим кіт вирізняється від інших? Як пережите вплинуло на тварину? Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще […]
Детальніше ...

Вправа “Гра-ілюстрація” для використання на уроці української літератури в 5 класі при вивченні повісті-казки Всеволода Нестайка “Чарівні окуляри” (Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М., Слижук О.А., Макаренко В.М., Тригуб І.А.)

07.06.2022  
Перед вами шаблон, у якому в кольорових прямокутниках записані питання по твору Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри". Необхідно в інтернет-просторі знайти відповідь-картинку чи зробити фото-відповідь (за можливості). Знайдене фото-картинку розмістити у відповідному місці на шаблоні. Ознайомитися з шаблоном гри-ілюстрації. Прочитати питання і відповісти на нього. Сфотографувати відповідь (якщо є поряд предмет відповіді) чи знайти в інтернет-просторі […]
Детальніше ...

Вправа «Лабораторія медіаекспертизи: «Не очікував?» для використання на уроці біології

27.05.2022  
Вправа "Лабораторія медіаекспертизи: "Не очікував?" для використання на уроці біології у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Ігнатенко Олена Сергіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель біології і хімії гімназії №2 міста Новомосковська.  Мета вправи/заняття: формування ключових компетентностей здобувачів освіти з біології на занятті  «Лабораторія медіаекспертизи «Не очікував?»: […]
Детальніше ...

Звідки ви це знаєте?(фактчекінг). Пісні "запозичені"в України .

24.05.2022  
Вчитель.     Недарма кажуть, що попереду кожного війська йдуть музиканти. Війни, революції, катастрофи – на всіх етапах історії соціальні катаклізми супроводжуються сплеском у мистецтві. У критичний момент саме мистецькі твори можуть бути або допінгом,  або ж сестрою милосердя. Залежно від контексту та ситуації вони діють  як знеболювальне.  За потреби мистецтво певною мірою перебирає на себе […]
Детальніше ...

Вправа на тему "Створення та публікація веб-ресурсів" для використання на уроці інформатики

23.05.2022  
Вправа на тему "Створення та публікація веб-ресурсів" для використання на уроці інформатики у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Шевченко Каріна Миколаївна, вчителька інформатики Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №150 Харківської міської ради. Мета вправи/заняття: організувати навчальну діяльність з формування вміння працювати з інформацією, з сервісами Google […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

19.05.2022  
У 2014 році частина території нашої держави, а після 24 лютого 2022 року вся територія держави опинилась у ситуації, яку важко було собі уявити, а саме в умовах збройного конфлікту. Внаслідок цього норми чинного національного та міжнародного  законодавства, які покликані забезпечувати дотримання прав людини, виявилися нездатними врегулювати «людські стандарти» у взаємовідносинах між державою та людиною. […]
Детальніше ...

Вправа "Купуємо телебачення" для використання на уроці української літератури

18.05.2022  
Вправа "Купуємо телебачення" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Горденкова Анастасія Олександрівна, вчителька української мови та літератури КЗ "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради Вінниького району Вінницької області.  Мета вправи/заняття: формувати критичне мислення в здобувачів освіти; допомогти […]
Детальніше ...

Особливості російської пропаганди

18.05.2022  
Слово «пропаганда» походить від назви органу Католицької Церкви, що виник в період боротьби з Реформацією, в 1622 році, під назвою  «Конгрегація пропаганди віри». Його діяльність була спрямована на «пропагування» католицької віри в некатолицьких країнах. З кінця 18 століття цей термін став використовуватися також для позначення пропаганди у світській діяльності. А з середини 19 століття почав набувати зневажливого або негативного відтінку, […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram