info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для історії України8 класу з Теми «Гетьманщина за часів Івана Мазепи», вправа для історії України для 9 класу з теми «Модернізація сільського-господарства у другій половині 19 століття земель України, що входили до російсткої імперії», вправа для громадянської освіти для 10 класу з теми «Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медія»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Біляєва Ганна Олександрівна, Жинжер Марина Олександрівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100, Дніпровського району міста Запоріжжя Ваша посада*: Вчитель історії та правознавства  Короткий опис вправи, анотація*: Роль особи в історії – гетьман Іван Мазепа – Зрадник чи патріот України. Мета вправи/заняття*: Навчити учнів критично мислити […]
Детальніше ...

Вправа "Гедонізм у сучасному вимірі (за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»)"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: СТЕПАНЕНКО Галина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Прилуцький ліцей № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області Ваша посада*: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Здоровий спосіб життя, формування й утвердження духовно-моральних якостей особистості – чи не найважливіші (поряд з патріотизмом) пріоритети нашого сьогодення для старшокласників […]
Детальніше ...

Вправа "Як світові музеї повертають відомих митців Україні"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:Кузьменко Наталія Ярославівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:СЗШ 77м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності  Ваша посада*: вчитель музичного мистецтва, мистецтва Короткий опис вправи, анотація*:Вправа для учнів 9-10 класів, щоб підтримати і долучитися до процесу, що покликаний переосмислити неправильне визначення українського мистецтва та української спадщини, її тотального маркування як російської, зміни […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Пакт Молотова-Ріббентропа в різних джерелах інформації

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Сизова Анна Володимирівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ліцей «Ерудит» Первомайської міської ради Миколаївської областіВаша посада*: Вчителька історії Короткий опис вправи, анотація*:Вправа «Пакт Молотова-Ріббентропа в різних джерелах інформації» рекомендована  для використання на уроках історії в 10-му класі (на уроці  історії України при вивченні теми: «Початок Другої світової війни. Німецько-радянські договори 1939 р. та […]
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Карпатська Україна у документальному кіно

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна», у ході практичного заняття «Срібна земля. Третя спроба утвердження незалежності України у XX ст.» Учні переглядають фрагменти документальної стрічки Каленика Лисюка «Трагедія Карпатської України», 1939 р. (І епізод – 36:22 – 37:27 хв; ІІ епізод – 44:25 – 46:25 хв; ІІІ епізод – 57:00 – […]
Детальніше ...

Звідки ви це знаєте?(фактчекінг). Пісні "запозичені"в України .

24.05.2022  
Вчитель.     Недарма кажуть, що попереду кожного війська йдуть музиканти. Війни, революції, катастрофи – на всіх етапах історії соціальні катаклізми супроводжуються сплеском у мистецтві. У критичний момент саме мистецькі твори можуть бути або допінгом,  або ж сестрою милосердя. Залежно від контексту та ситуації вони діють  як знеболювальне.  За потреби мистецтво певною мірою перебирає на себе […]
Детальніше ...

Комплекс вправ “Зґарди” для використання на уроці української літератури у 7 класі

28.03.2022  
Комплекс вправ "Зґарди" для використання на уроці української літератури у 7 класі при вивченні теми «Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті» є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram