info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Інформаційне павутиння

16.10.2024  

Вправа "Інформаційне павутиння" є вправою-учасницею конкурсу "Медіаграмотна вправ для широкого загалу".

Автор: Олександр Дроб'язко.

Тривалість виконання:

Залежно від кількості учасників (орієнтовно до 30 хв.)

Аудиторія та її вік:

Учні, студенти, педагоги (вік необмежений)

Які навички формує, для чого вправа:

Коли ми адресуємо повідомлення іншим і хочемо, щоб воно осіло у свідомості слухача, маємо подбати про певні інструменти подачі: тембр голосу, інтонація, паузи, актуальність, побудова речень, виклад і об’єм змісту…

Що потрібно для виконання вправи з (не) підручних матеріалів:

Клубок ниток

Послідовність виконання, опис вправи:

  1. Учасники стають у широке коло. Ведучий тримає у руках клубок ниток.

Перед початком розповіді можна голосно назвати своє ім’я.

  1. Завдання: кожен учасник має розповісти історію про те, чим його здивував сьогоднішній ранок? ( теми можна добирати різні ); першому, хто надає інформацію, дається кінець нитки; на розповідь відводиться час, доки ведучий розмотає клубок до наступного оповідача; ведучий в хаотичному порядку рухається до кожного учасника під павутинням.
  2. Фінал.

Можна застосувати кілька варіантів розв’язки завдання:

а/ ( якщо учасники мають змогу прочитати ім’я  на бейджику ) кожен учасник по черзі називає ім’я того, чия інформація запам’яталася серед усіх; той, кого назвали, робить крок до центру, таким чином, по фіналу наочно буде видно, чия інформація зацікавила найбільше;

б/ за вибором ведучого учасник має сказати, яка інформація його зацікавила  і чому;

в/ по черзі  кожен учасник називає ключові слова інформації, яка його захопила.

  1. Висновок.

Ведучий збирає по центру усі нитки в пучок, просить учасників пустити  кінець, який він тримав.

- Ось як виглядає наш інформаційний ранок. Ми опиняємося у інформаційному павутинні іпідсвідомо запам’ятовуємо те, що нас зацікавило найбільше. Тож якщо ми адресуємо повідомлення іншим, маємо подбати про певні інструменти подачі: тембр голосу, інтонація, паузи, актуальність, побудова речень, виклад і об’єм змісту…

Ведучий ділиться власним вибором повідомлення і характеризує його вплив на свою свідомість.

Ключова фраза для закріплення знань (висновки до вправи):

Підсвідомо запамятовуємо те, що нас зацікавило найбільше.

Джерела, які були використані:

https://naurok.com.ua/trening-navichki-bezkonfliktnogo-spilkuvannya-316475.html

Тренінг «Навички безконфліктного спілкування». Вправа «Клубок»

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram