Вправа "Інформаційне павутиння" є вправою-учасницею конкурсу "Медіаграмотна вправ для широкого загалу".
Автор: Олександр Дроб'язко.
Тривалість виконання:
Залежно від кількості учасників (орієнтовно до 30 хв.)
Аудиторія та її вік:
Учні, студенти, педагоги (вік необмежений)
Які навички формує, для чого вправа:
Коли ми адресуємо повідомлення іншим і хочемо, щоб воно осіло у свідомості слухача, маємо подбати про певні інструменти подачі: тембр голосу, інтонація, паузи, актуальність, побудова речень, виклад і об’єм змісту…
Що потрібно для виконання вправи з (не) підручних матеріалів:
Клубок ниток
Послідовність виконання, опис вправи:
Перед початком розповіді можна голосно назвати своє ім’я.
Можна застосувати кілька варіантів розв’язки завдання:
а/ ( якщо учасники мають змогу прочитати ім’я на бейджику ) кожен учасник по черзі називає ім’я того, чия інформація запам’яталася серед усіх; той, кого назвали, робить крок до центру, таким чином, по фіналу наочно буде видно, чия інформація зацікавила найбільше;
б/ за вибором ведучого учасник має сказати, яка інформація його зацікавила і чому;
в/ по черзі кожен учасник називає ключові слова інформації, яка його захопила.
Ведучий збирає по центру усі нитки в пучок, просить учасників пустити кінець, який він тримав.
- Ось як виглядає наш інформаційний ранок. Ми опиняємося у інформаційному павутинні іпідсвідомо запам’ятовуємо те, що нас зацікавило найбільше. Тож якщо ми адресуємо повідомлення іншим, маємо подбати про певні інструменти подачі: тембр голосу, інтонація, паузи, актуальність, побудова речень, виклад і об’єм змісту…
Ведучий ділиться власним вибором повідомлення і характеризує його вплив на свою свідомість.
Ключова фраза для закріплення знань (висновки до вправи):
Підсвідомо запам’ятовуємо те, що нас зацікавило найбільше.
Джерела, які були використані:
https://naurok.com.ua/trening-navichki-bezkonfliktnogo-spilkuvannya-316475.html
Тренінг «Навички безконфліктного спілкування». Вправа «Клубок»