Глобальний тиждень медіаграмотності по-АУПівськи

З 24 по 31 жовтня 2019 року відбувся вже сьомий Глобальний тиждень медіаграмотності ЮНЕСКО. Його девіз – «Медіаграмотність для всіх».

ЮНЕСКО з партнерами закликає у ці дні актуалізувати медіаграмотність для різних авдиторій, людей різних фахів. Фокус цього року: міста та громадяни в цифрову епоху: як розпізнати різні голоси і не втратити свій власний, чим керуватися, щоб усвідомлено, а не емоційно вирішувати.

Менеджер медіаосвітніх програм АУП Оксана Волошенюк і експертка АУП, продюсерка Ірина Сахалтуєва охопили майстер-класами близько 500 учасників (освітян, бібліотекарів, студентів, учнів) в Лубнах, Полтаві, Рівному та Києві. Вони презентували «Абетку візуальної грамотності» створену за підтримки УМП та альманах «Літературний кіно-урок», який реалізується за підтримки МОН та Мінкультури України.

Оксана Волошенюк сказала: «У суспільстві накопичився величезний попит бачити і чути питомо українські історії. І наше завдання допомогти декодувати мову мистецтва і медіа, які оповідають ці історії».

АУП щиро дякує всім, хто допоміг нам досягти таких різних і таких цікавих авдиторій: зокрема Олені Бурим, Івану Вєтрову та Рівненському ОІППО.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.