План-конспект уроку є дипломантом І ступеня Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. («Природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ»)
Тема уроку: «Домашні улюбленці»
Мета уроку: розширити поняття учнів про домашніх тварин; учити доглядати за ними; виховувати любов та бажання піклуватися та берегти тварин; навчити працювати в команді.
Очікувані результати: учні повинні висловлювати власні думки, називати домашніх тварин, знати як за ними доглядати, працювати в групах, створювати та представляти власні проекти.
Обладнання та матеріали: світлини домашніх тварин, малюнки дітей, вирізки з газет та журналів, пазли, клей, ножиці, фломастери, кольорові олівці, аркуші паперу формату А3, відеоматеріали (мультфільми, власні відео).
Тип уроку: міні-проект
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку
1) – З якою метою, на вашу думку, люди пов’язують своє життя з домашніми тваринами?
IV. Основна частина уроку
У мене друг чотирилапий,
Вранці не дає поспати.
Праву лапу підіймає,
Ніжно хвостиком махає.
Ліву лапку підіймає,
Знову хвостиком виляє.
В мене подружка живе -
Киця гордовита.
Полюбля разом зі мною
Нахили робити:
Раз, два, три, раз, два, три.
Разом нахили роби.
І папуга мій літає,
А ще й весело стрибає:
Раз, два, три, чотири, п’ять
Будем дружно ми стрибать.
Турботою зігріті собаки та коти,
Папуги, черепахи, кролі і голуби.
Ти дбай про них постійно,
Бо друг природи – ТИ!
- Розв’яжіть ребус
(Безхатько)
- Кого називають таким словом?
- Звідки на вашу думку беруться безхатьки?
- Що ми можемо зробити для того, щоб безхатьків поменшало?
V. Узагальнення та закріплення знань
VI. Підбиття підсумків уроку
Підготувала: Кравченко Наталія Олександрівна, вчитель КЗ «Плодородненський НВК І-ІІІ ступенів» с. Плодородне, Михайлівський район, Запорізька область