info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Креативний підхід в інструментах медіаграмотності від АУП на National Media Talk  2022

Креативний підхід в інструментах медіаграмотності від АУП презентувала 29-30 вересня на National Media Talk менеджерка медіаосвітніх програм АУП Оксана Волошенюк.

Три медіаосвітні комікси від АУП:

— «Щепле-що? Чомучки в пошуках відповідей про щеплення» розповідає про сміливі пошуки героя та героїні достовірної інформації про вакцини та вакцинацію, у яких їм допомагає чарівний джин;

 

 

 

 

 

— Графічний роман «Як імунні клітини вірус долали» є першим виданням в Україні, що в художній формі показує, як формується імунітет після вакцинації, розвиває навички критичного оцінювання медіаповідомлень;

 

 

 

 

 

— І найновіший «Ми скоро повернемося» — про вимушену еміграцію, з яким можна буде детальніше ознайомитися під час прямого ефіру 6 жовтня .

 

 

 

 

 

Оксана Волошенюк наголосила на тому, що комікси довели своє право промовляти про трагічні і серйозні речі. І сьогодні важливо малювати, створювати та актуалізувати розмови про дім, про почуття, про втрату та відновлення. Діти інтуїтивно роблять це самостійно, але присутність дорослого, який може говорити та відчувати разом з дитиною, бути поруч з досвідом проживання теми дому, вкрай необхідно.

Також Оксана виступила під час четвертої сесії National Media Talk «Імунітет від дезінформації: чи підвищується рівень критичного мислення українців під впливом війни». Зокрема, вона відзначила, що найбільшим викликом сьогодні є те, як допомогти населенню на деокупованих територіях оговтатися від російської пропаганди.

National Media Talk — ключова подія української медіаспільноти, головною метою якої є діалог щодо контенту, журналістських стандартів, викликів дезінформації і пропаганди в епоху постправди.

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram