Студенти у Миколаєві та Херсоні вчилися основам медіаграмотності

14–15 травня студенти Херсонського державного університету (м. Херсон) та Чорноморського національного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв) стали учасниками авторського тренінгу медіаексперта, доктор педагогічних наук, професора, Тетяни Іванової «Дерзай знати: будь медіаграмотним!». Організатором заходу є Академія української преси за підтримки Internews.


За мотивацію молоді до участі у тренінгу щиро дякуємо Яні Гавриловій, Ользі Рембецькій та Тетяні Монаховій.

Безумовно, про актуальність та важливість розвитку критичного мислення при взаємодії з медіа говориться немало, а навчальних програм, які реалізує Академія української преси –  також достатньо. Чим же особливі ці заходи?

Хочеться відмітити, що базова програма проведення тренінгу сприймається учасниками з різних куточків нашої країни по-різному. Кожна нова аудиторія знаходить нові смисли, відкриває для себе нові горизонти розвитку своєї особистісної медіаграмотності.

Що ж є характерним для молоді з півдня нашої країни? Яку цінність для себе вони відкрили, беручи участь у тренінгу? Усі модулі та теми тренінгу були корисними, діляться учасники своїми враженнями після закінчення тренінгу. Студенти Херсонського державного університету підготувати відеосюжет, можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rKK7k7B6GHg&feature=share

Хочемо відзначити інформацію, яка стала найважливішою для них:

  1. Як медіа психологічно впливають на нашу підсвідомість, щоб посилити свій вплив (гра-голосування «Співвідношення новин», поняття: «фатика» і «НОВИНИ ДЛЯ БАРБОСА»);
  2. Мозковий штурм – дискусія на тему: з якою ціллю і чому медіа все більше пропагує, а не інформує? Кому це вигідно?
  3. І, нарешті, як протистояти медійним маніпуляціям? Як навчитися відбирати для себе важливу та цінну інформацію і жити «у відсіку сьогоднішнього дня», а не спостерігати за чужим життям у Мережі, своє тим часом ставлячи на паузу? І найголовніше, як же сформувати у себе звичку в першу чергу знаходити час «для лимона» (планування своїх головних цілей та життєвих цінностей), для того, щоб «цукор» у твоєму житті (серфінг у Мережі та інтернет-розваги) дійсно були короткочасною миттю, а не сенсом і основним таймінгом твого життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *