info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Що керує нашими асоціаціями?

01.07.2022  
Для початку пригадаймо кілька термінів. Що таке асоціація? Очікувана відповідь: образи, які виникають на основі побаченого, почутого, це зв'язки на основі нашого життєвого досвіду. Що таке стереотип? Очікувана відповідь: упереджене ставлення до чогось або когось, нав'язане суспільною думкою. Що таке сугестія? Очікувана відповідь: це навіювання, переконання, вплив на свідомість інших, зміна їх поглядів. Дякую за […]
Детальніше ...

Український національний визвольний рух у роки Другої світової війни. Російськи фейки VS Історичні факти

01.07.2022  
Основні питання теми: Розгортання українського національного визвольного руху у роки Другої світової війни. Діяльність ОУН та бойовий шлях УПА. Фейки російської пропаганди про українців у Другій світовій війні. Регламент уроку І. Вступна частина – до 8 хв. ІІ. Основна частина  – 25 – 28 хв. ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв. Основні поняття […]
Детальніше ...

Сайт "Медіаграм"

01.07.2022  
https://cutt.ly/SJ9LMmS Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію; як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим; як спілкуватися у […]
Детальніше ...

Метод «Мозковий штурм» для використання на уроці географії у 10 класі при розгляді питання «Міжнародні зв’язки України зі США» у межах теми «Країни Америки»

01.07.2022  
Метод «Мозкового штурму» полягає в тому, що створюються групи учнів, які аналізують різні типи інформаційних джерел. Представляють її на загал та обговорюють, які з джерел (на думку учня) більш об’єктивними і чому. Категорично забороняється будь-яка критика - це найважливіша умова мозкового штурму: сама можливість критики гальмує уяву. Кожен учень по черзі зачитує свою інформацію, інші […]
Детальніше ...

Пацифікація: погляди сторін

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Польщі». Об’єднати клас у 5 груп з метою аналізу статей в міжвоєнній пресі присвячених акції пацифікації. На виконання вправи відводиться 20 хв. Кожна з груп отримує додаток – газетну статтю (важливо, щоб учні не знали з якої саме газети вони отримали публікацію) та пам'ятку із завданнями і підказками. […]
Детальніше ...

Політичне життя крізь призму карикатури

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські політичні партії та організації у Польщі». Об’єднати клас у 4 групи. На виконання завдання відводиться 10-12 хвилин. Учням необхідно проаналізувати відповідне джерело (карикатуру) за схемою, поданою нижче. Групи опрацьовують карикатури та презентують свій аналіз. Схема аналізу карикатури Які образи та персонажі зображені на карикатурі? Чи впізнаєте ви їх? Назвіть політичні сили/партії, […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram