Вправа "Who am I following" для використання на уроці англійської мови у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів.
Авторка: Ярова Анастасія Олександрівна, вчителька англійської мови КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №51 Маріупольської міської ради Донецької області".
Мета вправи/заняття: знання: Учасники й учасниці розуміють, хто такі інфлуенсери та який вплив здійснюють вони на своїх підписників, який зокрема може бути шкідливим. Уміння:Учасники й учасниці розрізняють різні типи інфлуенсерів та можуть розпізнати, у який спосіб був здійснений вплив. Ставлення:Учасники й учасниці усвідомлюють, що своїм контентом вони впливають на людей, навіть не будучи інфлуенсером, що це несе за собою, які переваги і відповідальність. Учасники й учасниці мотивовані створювати контент та робити це за правилами медіаграмотності.
Короткий опис вправи, анотація: вправа знайомить учасників з самим поняттям – «інфлуенсер», хто ці люди в інформаційному полі, як вони впливають на інших користувачів. Дає навички аналізу контенту, який вони переглядають. Як кожен з нас може впливати на власних послідовників і як якісно створювати контент. Ця вправа одночасно розвиває навички медіа грамотності та комунікативні навички з англійської мови.
Час необхідний на виконання вправи: 30-40 хвилин.
Застосування вправи:
Необхідне обладнання/матеріали: доступ до Інтернету, віртуальна дошка (наприклад, Padlet).
Форма/метод роботи: презентація, дискусія, групова робота, мозковий штурм.
Детальний опис вправи:
Digital influencer is a person who has a large group of supporters and audience, who is able to influence potential buyers of goods or services by promoting or recommending them on social networks.
The main categories by which influencers can be divided:
Kinds of influencers for reasons:
IDOLS are recognizable and popular. They focus on their messages mostly on themselves, intertwining other topics in their messages (for example, political, social or related current affairs).
ACTIVISTS are most often users who are interested in topics such as environmental protection, minority rights or feminism. Their content promotes specific ideas and lifestyles.
EXPERTS are recognized as authorities in a particular field thanks their knowledge or skills. This group includes industry experts, consultants, reviewers, or testers.
ARTISTS focused on creating material with high aesthetic and visual appeal. These are most often Internet users who run different types of photoblogs or Instagram profiles. They deal with various aspects such as travel, nature, people and architecture
LIFESTYLERS people who take part in discussions about lifestyle and leisure. Their content is mainly related to fashion, beauty, health, interior decoration, cooking and traveling.
3. Participants analyze their Instagram pages and determine whose news they follow more often and take a screenshot of the page. They post this screen on a virtual board (for example, Padlet).
4. Group discussion of teacher’s questions:
5. In small groups, participants determine:
Очікувані результати: учасники й учасниці розуміють, хто такі інфлуенсери, розрізняють різнітипи інфлуенсерів.
Розуміють основні причини, чому вони й інші слідкують за вибраними користувачами. Усвідомлюють, що своїм контентом ти впливаєш на людей, навіть не будучи інфлуенсером. Мотивовані створювати контент та робити це за правилами медіаграмотності. Мотивовані своїми постами надихати інших користувачів на добрі справи.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:
6. Reflection in the form of recommendations for creating quality media content according to the rules of media literacy.
What could be the other way:
Використані джерела:
Шановні освітяни, якщо ви скористаєтеся вправою для проведення заняття і заповнять коротку анкету-апробацію, отримають електронний сертифікат щодо підвищення кваліфікації.
Ще більше вправ ви зможете знайти у тулбоксі з уроками та вправами , в які інтегровані елементи медіа грамотності АУП. Ці вправи легко застосувати в уже існуючі шкільні та позакласні заняття.