info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Створення публіцистичного блогу"

Вправа "Створення публіцистичного блогу" для використання на уроці української мови  в 9-10 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 9-10 класів.

Авторка: Вівчарюк Галина Романівна, вчителька української мови, української та зарубіжної літератури Глиницького загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів  Мамаївської сільської ради. 

Розвиток зв’язного мовлення. Знайомство з газетним жанром блогу. Аналіз медіатексту. Ігри, захоплення і самовираження як антистрес. Довіра до онлайн-ресурсів. Вміння перевірити інформацію за допомогою кількох джерел, відрізнити факти від фейків. Написання власних блогів на злободенну тематику. Самоперевірка, взаємоперевірка та редагування матеріалів.

Мета вправи/заняття:

  • з’ясувати, що таке блог; розглянути жанр газетного блогу на реальному прикладі;
  • сприяти формуванню медіаграмотності в старшокласників, навичок перевірки сенсаційних і провокаційних повідомлень, розрізнення достовірних та ненадійних джерел інформації;
  • обговорити психологічні проблеми дітей та підлітків, пов’язані зі стресом, негативними емоціями, війною; окреслити безпечні способи та методи їх вирішення;
  • формувати вміння вести власний блог, створювати та редагувати медіатексти;
  • сприяти налагодженню роботи в парах; розвивати навички взаємоперевірки матеріалів.

Переглянути повну вправу можна за посиланням: https://toolbox.medialiteracy.org.ua/toolbox/stvorennya-publiczystychnogo-blogu/

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram