info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови

Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасникею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів.

Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області.

Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти. 

Мета вправи: розвиток навичок медіаграмотності через застосування критичного мислення, уміння аналізувати рекламу. Свідоме відношення до фізичного та ментального здоров’я, виховання правил кібербезпеки, балансу довіри до медіа, формування навичок фінансової грамотності.

Короткий опис вправи/анотація: вправа “Еліксир молодості” спрямована на формування навичок медіаграмотності в контексті дуже популярної сьогодні реклами лікарських засобів. Дані медіаповідомлення несуть у собі небезпеку не тільки фінансову, але й можуть вартувати і людського життя. Вправа демонструє розвиток медіаграмотності через етапи аналізу реклами та прийом критичного мислення “дерево передбачень”, коли учні аналізують медіа з різних точок зору та світоглядних позицій.

Час необхідний на виконання вправи: 20 хв.

Застосування вправи: на уроках англійської мови під час вивчення теми “Здоров’я” . Дана вправа може бути адаптована під більшість тем філологічних дисциплін, змінюючи тематику рекламного матеріалу. Може застосовуватися на уроках основ здоров’я та біології.

Необхідне обладнання/матеріали: постер “Еліксиру молодості”, смартфони для перевірки інформації, шаблони “дерева передбачень”

Форма роботи: групова, метод: дослідницький

Детальний опис вправи:

“Youth elixir”

There are board records of the rules for analyzing the media messages.

Your granny has a terrible pain in her knees. She doesn’t trust doctors and asks you to find information on the Internet about methods of alternative medicine.

Searching the net you found a very attractive proposal: New innovative discovery “Youth elixir”

Youth elixir

Are you tired of your age? Do you want to stay for ever young? Do you have health problems? You will run like a jaguar and jump like a goat.

Gold water – the Elixir of Longevity

An innovative discovery of a famous Swiss institute. Limited edition. Only natural ingredients. Experience of ancient Tibet monks. Medieval alchemists looked for youth elixir but we really succeeded in this. We mixed badger fat, ginseng root and philosopher stone. We created it!!!

Our youth elixir treats your body, heals your soul, cleans your karma. Youth elixir can win every illness.

Buy on our website till the end of today and you will get a bonus for next purchases. In case of online pay, you can get two elixirs in price of one. Buy and pay only 300 hryvnias.

Take care of your health and buy Swiss youth elixir. We have all medical expertises.

*DS are not medicines. Self-treatment is dangerous. Consult your doctor

Let’s analyse this media message for our granny

  1. Check information. Compare different websites. Look for feedback of consumers.

Be careful if

  • Factual information differs
  • Only positive comments on the official website
  • Very little information on the Internet, negative information is blocked

2. What informattion is included and omitted?

3. What is this information created for?

4. How other people can understand this message? Compare a granny and a chemist.

Очікувані результати: учні продовжать формувати навички медіаграмотності, аналізуючи рекламний медіатекст з реального медійного середовища. Працюючи над вправою, учні пройдуть раніше вивчені етапи аналізу будь-якого медіаповідомлення, будуть використовувати власні телефони не для ігор, а для верифікації, факт-чекінгу даних. Прийом критичного мислення “дерево передбачень” активізує мисленнєву діяльність, вчить прогнозувати ситуацію з різних точок зору, синтезувати з фактів та емоцій необхідну та обгрунтовану власну позицію. Виховується фінансова грамотність та навички кібербезпеки.

Підсумок/рефлексія за результатами проведеної вправи: на завершення вправи пропонується вислів “Невід’ємне право кожного – бути обдуреним”. Задумайтеся над тим, скільки раз ви велися на яскраву рекламу в інтернеті? Мабудь, не один раз. Проте для того ми і навчаємося бути медіаграмотними, щоб не потрапляти у рекламні тенета маркетологів. Наведіть приклади, коли люди одержували проблеми зі здоров’ям, купуючи в інтернеті сумнівні препарати, які обіцяли чудодійні результати.

Використані джерела:

  1. Навчальний календарик розвитку критичного мислення / Степанова Н.М. — Київ: Академія української преси, Центр вільної преси,2020. — 73 с.
  2. Онлайн курс «Англійська для медіаграмотності» на платформі Prometheus.org.ua
  3. Практичний посібник з медіа грамотності для мультиплікаторів / за ред.В.Ф. Іванова. – Київ: Академія української преси, Центр вільної преси, 2019. – 100с.
  4. Тулодзєцький Г., Герціг Б., Графе С. Медіаосвіта в школі та на уроці: Основи і приклади / За загал. ред. В. Ф. Іванова. — Київ: Академія української преси, Центр вільної преси,2020. — 405 с.
  5. https://globalintergold.info/en/gold-water-the-elixir-of-longevity-zo246/

Шановні освітяни, якщо ви скористаєтеся вправою для проведення заняття і заповнять коротку анкету-апробацію, отримають електронний сертифікат  щодо підвищення кваліфікації.

Ще більше вправ ви зможете знайти у тулбоксі з уроками та вправами , в які інтегровані елементи медіа грамотності АУП. Ці вправи легко застосувати в уже існуючі шкільні та позакласні заняття.

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram