info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Почуття та емоції»

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Шепенюк Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інтитуту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, вчитель біології та основ здоров'я Чернівецького філософсько-правового ліцейю №2 Чернівецької міської ради.

Мета вправи/заняття: розвивати навички декодування візуальної інформації, вміння робити висновки.

Короткий опис вправи, анотація: учні переглядають відео (якщо учні вивчають французьку мову – у беззвучному режимі) та обговорюють його. роблять висновки та прогнозують тему уроку.

Час необхідний на виконання вправи: 6 хвилин.

Застосування вправи: на початку уроку – актуалізація життєвого досвіду.

Необхідне обладнання/матеріали: обладнання для демонстрації відео на екран.

Форма/метод роботи: робота з відео за принципом «німе кіно».

Детальний опис вправи: 1) на початку уроку учитель пропонує учням переглянути відео та разом з учнями обговорюють побачене. Учні роблять припущення щодо теми уроку.

або

2) на початку уроку учитель пропонує учням переглянути відео та, використовуючи метод «Стоп-кадр», зупиняє його на 1 хв. 40 с й пропонує учням скласти власне завершення короткометражки. Далі усі разом додивляються відео та учні роблять припущення щодо теми уроку.

Очікувані результати: учні розвивають вміння сприймати невербальні сигнали та правильно їх інтерпретувати.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: важливість емоцій у житті людини та необхідність позитивних емоцій у нашому житті

Використані джерела: відео «JE SUIS DONC TU ES» за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=iBJyJW_PWFs 

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram