Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Здорове та нездорове харчування»

Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Здорове та нездорове харчування» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Гула Леся Ігорівна, вчителька англійської мови Стуфчинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Лісовогринівецької сільської ради.

Мета вправи/заняття: формування навичок критичного аналізу рекламних роликів; формування вміння розпізнавати маніпуляції та техніки впливу, долати стереотипи та упередження, розпізнавати фейки та спростовувати їх.

Короткий опис вправи, анотація: вправа розрахована на учнів 6-го класу з теми “Здорове та нездорове харчування” має на меті розвивати вміння розпізнавати маніпуляції в рекламних відео роликах.

Час необхідний на виконання вправи: 35-40 хв.

Застосування вправи: визначення способів впливу рекламних роликів харчових продуктів, розвиток вміння розрізняти маніпуляції та не піддаватися їм, а мислити критично.

Необхідне обладнання/матеріали: ноутбук/проектор/телевізор (для показу відео роликів).

Форма/метод роботи: індивідуальна робота, робота у малих групах.

Детальний опис вправи:

Хід виконання:

Переглянути відеоролики, дати відповіді на питання:

  1. Чи є переглянуті відео ролики медіаповідомленнями? Яку інформацію вони мають донести споживачу? (по 2-3 речення щодо відео)
  2. Які враження справив на вас перегляд рекламного ролика? Захотілося скуштувати? Що саме у відео сприяло прийняттю такого рішення? (назвіть максимум дві причини)

Переглянути додаткові відео,  дати відповіді на питання:

  1. Чи є, на вашу думку, у перших трьох відео ознаки маніпуляції?

– ТАК? Вкажіть які саме (максимум 2-3 ознаки) та поясніть, чому ви вважаєте ту чи іншу  інформацію (текст або зображення) маніпуляцією (пояснення до кожного факту  максимум по одному реченню).

– НІ? поясніть, чому ви так вважаєте (максимум 2-3 речення)

  1. Чи використовували ви для аналізу медіаповідомлень та відповідей на питання додаткові джерела інформації? Якщо так, вкажіть, які саме (назвіть 2-3 основні, для веб сайтів бажано надати посилання). Поясніть, чому ви обрали саме ці джерела інформації? (максимум 2-3 речення)

Очікувані результати: учні розрізняють способи та засоби маніпуляцій в рекламних відео роликах продуктів харчування.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: порівнявши переглянуті відеоролики зробіть висновки про засоби та способи маніпуляції під час реклами продуктів харчування, свої ідеї подайте у вигляді схеми

Використані джерела: відео ролики на youtube:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=tJlzIJaokVY
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Iz2J0BoVrmc
  3. https://www.youtube.com/watch?v=7IanZaup6CM
  4. https://www.youtube.com/watch?v=WLr4AsQ9iJ0
  5. https://www.youtube.com/watch?v=kCUxgCySu9w 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *