info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Формування медіаграмотності у дітей

14.04.2023  
Вчитель разом з учнями переглядає відеоролик "Медіа та медіаграмотність: що це та навіщо?" /www.youtube.com/watch?v=8Puq1OqwXYg) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраної соцмережі  (інстаграм, тік-ток, YouTube) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників […]
Детальніше ...

Вправа для формування медіаграмотності у дітей під час уроків

01.04.2023  
Учитель роздає кожному учню по 1 аркушу паперу. Учасник може писати як і правдиву інформацію, наприклад: "азовське море за розмірами одне з найменших морів світу", так і  хибну- наприклад: "Гриби - не живі організми". По черзі кожен учень має прочитати своє правдиве або хибне твердження сусідові по парті. Правильність відповідей озвучує вчитель та зараховує учневі […]
Детальніше ...

Ворк-шоп "Кроки до медіаграмотності : знаю, вмію, розрізняю"

10.02.2023  
ХІД ЗАНЯТТЯ: І. Вступне слово керівника гуртка.  Повідомлення теми  та мети заняття. Сьогодні ми живемо в складних умовах війни російської держави проти України та українського народу. На фронті нас мужньо захищають наші воїни, наші героїчні ЗСУ. Але війна йде також і в тилу. Думаю, що всі ви чули вислів «інформаційна війна»? Це коли нас хочуть […]
Детальніше ...

Маніпулятивні технології в радянській пропаганді: що і як святкували

26.12.2022  
Види діяльності учнів/ученицьКлючові поняття: Ідеологія комунізму – це утопічна філософська ідея про ідеальне в економічному і суспільному плані облаштування держави, де процвітає рівність і справедливість. На практиці, дана ідея виявилася нежиттєздатною і нездійсненною з огляду на безліч причин. Антиріздвяна пропаганда – з 1917 по 1935 рік з голови радянської людини комуністи вибивали усе, що пов'язано […]
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з Інформатики "Безпечне користування Інтернетом"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію.  Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати. Робота […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (1 частина)

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram