info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Що керує нашими асоціаціями?

01.07.2022  
Для початку пригадаймо кілька термінів. Що таке асоціація? Очікувана відповідь: образи, які виникають на основі побаченого, почутого, це зв'язки на основі нашого життєвого досвіду. Що таке стереотип? Очікувана відповідь: упереджене ставлення до чогось або когось, нав'язане суспільною думкою. Що таке сугестія? Очікувана відповідь: це навіювання, переконання, вплив на свідомість інших, зміна їх поглядів. Дякую за […]
Детальніше ...

Український національний визвольний рух у роки Другої світової війни. Російськи фейки VS Історичні факти

01.07.2022  
Основні питання теми: Розгортання українського національного визвольного руху у роки Другої світової війни. Діяльність ОУН та бойовий шлях УПА. Фейки російської пропаганди про українців у Другій світовій війні. Регламент уроку І. Вступна частина – до 8 хв. ІІ. Основна частина  – 25 – 28 хв. ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв. Основні поняття […]
Детальніше ...

Метод «Мозковий штурм» для використання на уроці географії у 10 класі при розгляді питання «Міжнародні зв’язки України зі США» у межах теми «Країни Америки»

01.07.2022  
Метод «Мозкового штурму» полягає в тому, що створюються групи учнів, які аналізують різні типи інформаційних джерел. Представляють її на загал та обговорюють, які з джерел (на думку учня) більш об’єктивними і чому. Категорично забороняється будь-яка критика - це найважливіша умова мозкового штурму: сама можливість критики гальмує уяву. Кожен учень по черзі зачитує свою інформацію, інші […]
Детальніше ...

Пацифікація: погляди сторін

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Польщі». Об’єднати клас у 5 груп з метою аналізу статей в міжвоєнній пресі присвячених акції пацифікації. На виконання вправи відводиться 20 хв. Кожна з груп отримує додаток – газетну статтю (важливо, щоб учні не знали з якої саме газети вони отримали публікацію) та пам'ятку із завданнями і підказками. […]
Детальніше ...

Політичне життя крізь призму карикатури

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські політичні партії та організації у Польщі». Об’єднати клас у 4 групи. На виконання завдання відводиться 10-12 хвилин. Учням необхідно проаналізувати відповідне джерело (карикатуру) за схемою, поданою нижче. Групи опрацьовують карикатури та презентують свій аналіз. Схема аналізу карикатури Які образи та персонажі зображені на карикатурі? Чи впізнаєте ви їх? Назвіть політичні сили/партії, […]
Детальніше ...

Історичний мем

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна». Вправа може бути використана і в якості додаткового домашнього завдання. у ході практичного заняття «Срібна земля. Третя спроба утвердження незалежності України у XX ст.» Учням пропонується переглянути запропоновані меми, які стосуються Карпатської України і дати відповіді на запитання (письмово або усно). На виконання вправи відводиться […]
Детальніше ...

Карпатська Україна у документальному кіно

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна», у ході практичного заняття «Срібна земля. Третя спроба утвердження незалежності України у XX ст.» Учні переглядають фрагменти документальної стрічки Каленика Лисюка «Трагедія Карпатської України», 1939 р. (І епізод – 36:22 – 37:27 хв; ІІ епізод – 44:25 – 46:25 хв; ІІІ епізод – 57:00 – […]
Детальніше ...

Розвінчуємо міфи від квазіісторика путіна

30.06.2022  
Вступ – 5 хвилин Учитель. 21 лютого видатний історик сучасності  президент російської федерації путін оголосив про визнання «незалежності» частини окупованих українських територій (так званих «лнр» та «днр»). Під час свого, як завжди, довгого звернення, між покашлюваннями і покрякуваннями, лідер «свєрхдєржави» вкотре представив своє хворобливе уявлення історії України. Зокрема, центральною у «історичному екскурсі в минуле» від […]
Детальніше ...

Конспект заняття: Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

29.06.2022  
Валентина Потапова, керівниця Центру громадської освіти «Альменда»Конспект заняття: Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населенняКонспект рекомендовано для використання під час опрацювання тем:• інтегрованої навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 10–11 класи» (розділ 6, «Творення нової України», «Окупація та анексія Криму Російською Федерацією. Агресія Росії проти України. Російсько-українська війна»);• інтегрованої навчальної програми «Історія: […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram