У Харкові розроблено тематичний спецкурс для педагогічних працівників «Практична медіаграмотність як складова професійної компетентності педагогів»

У Харківській академії неперервної освіти на основі матеріалів тренінгу «Медіаграмотність для громадян» Губіною С.Л., старшим викладачем кафедри соціально-гуманітарної освіти, розроблено тематичний спецкурс для педагогічних працівників «Практична медіаграмотність як складова професійної компетентності педагогів» на 12 годин (рецензенти: Дегтярьова Г.А., к.пед.н., зав.кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; Челомбітько Т.Л., учитель вищої категорії Харківської гімназії №14 Харківської міської ради Харківської області, учитель-методист).

Метою тематичного спецкурсу є формування у педагогів медіакомпетентності; надання педагогічним працівникам базових знань у галузі медіаосвіти; оволодіння механізмами протидії маніпуляціям свідомістю громадян та інструментами перевірки інформації, її критичного осмислення.

Завдання спецкурсу:

·     зрозуміти головні принципи роботи медіа;

·      усвідомити механізми впливу медіаресурсів на людину;

·      удосконалити вміння виявляти пропаганду та визначати способи маніпуляції нею в інформаційному просторі;

·       сформувати вміння селективного (вибіркового) сприйняття інформації.

Очікувані результати: сформована у педагогів медіакомпетентність, здатність до самореалізації особистісно-ділових якостей педагогічних працівників як свідомих медіакористувачів, спроможних формувати попит на відповідальну, надійну та об’єктивну журналістику.

18 січня 2016 року уперше набрано групу слухачів цього спецкурсу, якими стали молоді директори ЗНЗ Харківської області.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.