info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Читаймо між рядків

15.07.2022  
На жаль, часто можна почути твердження, що читати - це нудно, а художні тексті не є актуальними, особливо якщо писані вони у минулих століттях. Але чи так це? Можливо, ми просто читаємо не глибоко, не усвідомлено, а поверхово: читання заради читання. Так, у кожного свої книжкові смаки, але спробуймо спроєктувати зміст двох літературних творів на […]
Детальніше ...

Громадянство України

07.07.2022  
Вивчаючи розділ 3 "Взаємозв'язок людини і держави" маємо розібрати такі аспекти як "громадянин" та "громадянство України". В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять "громадянин" та "громадянство України". Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття "громадяни Маріуполя"? Робота в групах:  […]
Детальніше ...

Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни

07.07.2022  
Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни. І. Організаційний етап. Розминка «Епіграф» Висловіть свої думки стосовно даного висловлювання: «Невідомо, як тварини розуміють людей, тільки вони їх, поза всяким сумнівом, розуміють. Можливо, існує якась мова, яка не залежить від слів, і її розуміють всі на світі. […]
Детальніше ...

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

04.07.2022  
Ознайомтеся з презентацією "Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни" https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Метод «Мозковий штурм» для використання на уроці географії у 10 класі при розгляді питання «Міжнародні зв’язки України зі США» у межах теми «Країни Америки»

01.07.2022  
Метод «Мозкового штурму» полягає в тому, що створюються групи учнів, які аналізують різні типи інформаційних джерел. Представляють її на загал та обговорюють, які з джерел (на думку учня) більш об’єктивними і чому. Категорично забороняється будь-яка критика - це найважливіша умова мозкового штурму: сама можливість критики гальмує уяву. Кожен учень по черзі зачитує свою інформацію, інші […]
Детальніше ...

Карпатська Україна у документальному кіно

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна», у ході практичного заняття «Срібна земля. Третя спроба утвердження незалежності України у XX ст.» Учні переглядають фрагменти документальної стрічки Каленика Лисюка «Трагедія Карпатської України», 1939 р. (І епізод – 36:22 – 37:27 хв; ІІ епізод – 44:25 – 46:25 хв; ІІІ епізод – 57:00 – […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram