Скарбничка медіаосвітніх посібників АУП поповнилася ще двома виданнями, рекомендованими МОН

Академія української преси має два нових видання, які отримали грифи Міністерства освіти і науки України. Це навчальний посібник «Медіаграмотність на заняттях з географії» та методичний посібник для вчителя «Медіаграмотність на заняттях з біології». Ми переконалися в тому, що природничі дисципліни також мають безліч цікавих та продуктивних можливостей для розвитку критичного мислення. І це перші в Україні видання, які допомагають інтегрувати медіаграмотність у дисципліни природничого циклу.

Комісія з географії  Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України схвалила для використання у загальноосвітніх навчальних закладах навчальний посібник «Медіаграмотність на заняттях з географії» за авторством Зої Філончук (лист №22.1/12-Г-805 від 7 жовтня 2020 року).

Навчальний посібник «Медіаграмотність на заняттях з географії» присвячений важливим і актуальним проблемам формування критичного мислення при викладанні природничих предметів. Шкільна географія – базовий світоглядний навчальний предмет у сучасному закладі освіти. У посібнику представлено методичні рекомендації щодо впровадження елементів медіаосвіти у процес вивчення окремих наскрізних тем шкільного курсу географії. Він стане в пригоді вчителям географії у разі інтегрування елементів медіаосвіти в освітній процес, пошуку ідей для розроблення занять відповідно до певних тем навчальної програми.

Комісія з біології, екології та природознавства Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України схвалила для використання у загальноосвітніх навчальних закладах методичний посібник для вчителя «Медіаграмотність на заняттях з біології», авторами якого є Микита Каліберда та Руслан Шаламов (лист №22.1/12-Г-806 від 7 жовтня 2020 року).

Методичний посібник «Медіаграмотність на заняттях з біології» розкриває питання освіти з медіаграмотності на уроках природознавства та біології. У книжці наведено короткі теоретичні відомості про різні аспекти медіаграмотності, приділено увагу питанням методики впровадження навчання з медіаграмотності та розміщено численні ідеї завдань, що зможуть бути використані під час занять з природознавства та біології. Посібник розрахований на вчительок та вчителів природознавства та біології, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити уроки цікавішими для учнів, розвивати не лише предметні компетентності, але й медіаграмотність.

Тепер АУП має 15 видань, схвалених Міністерством освіти і науки України, які допомагають впроваджувати медіаграмотність в сучасний освітній процес. З них 14 – за підтримки Медійної програми в Україні.

Створення цих видань стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю авторської групи та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.