Вправа "Розрахунок кількості пластика, що потрапляє в океан, та аналіз джерел статистики" для використання на уроках біології, географії, інформатики, математики, хімії у 7-11 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Назарчук Ірина, вчителька хімії, біології, екології КЗ "Жмеринський ліцей №4".
Вправа: «Розрахунок кількості пластика, що потрапляє в океан, та аналіз джерел статистики»
Короткий опис вправи, анотація:
Учні аналізують статистичні дані про кількість пластику, що потрапляє в океан, та виконують математичні розрахунки для визначення загального обсягу забруднення.
Мета вправи/заняття:
Розвинути в учнів навички аналізу статистичних даних з різних джерел та використання математики для оцінки екологічних проблем.
Необхідне обладнання/матеріали:
Комп'ютери/планшети, дані з різних сайтів щодо забруднення пластиком.
Детальний опис вправи/уроку:
Учні знаходять статистичні дані про кількість пластику, що потрапляє в океан щорічно, з різних джерел.
Вони порівнюють отримані дані, визначають надійність джерел.
Виконують математичні розрахунки, щоб визначити загальну кількість пластику за певний період часу.
На основі аналізу та розрахунків учні створюють інфографіку або математичний звіт із висновками про екологічні наслідки.
Очікувані результати:
Учні зможуть проводити точні математичні розрахунки, аналізувати та порівнювати статистичні дані з різних джерел.
Підсумок / рефлексія:
Учні діляться своїми висновками щодо джерел статистики, обговорюють різницю між отриманими даними та роблять висновки про те, як важливо обирати надійні джерела.
Список використаних джерел