Проєкт «Медіаграмотна особистість – успішна особистість»

Проєкт «Медіаграмотна особистість – успішна особистість» є учасницею конкурсу «Моя школа – медіаграмотна».

Авторка: Міхасьова Тетяна Тимофіївна, керівник творчого об’єднання (гуртка) “Клуб юних кореспондентів” Комунального закладу позашкільної освіти “Кременчуцький міський будинок дитячої та юнацької творчості”.

Проєкт «Медіаграмотна особистість – успішна особистість»   складається з чотирьох етапів (модулів) та розрахований на один рік. 

Перший модуль: анкетування вихованців «Клубу юних кореспондентів» з метою виявити рівень медійної грамотності.

Другий модуль: розробка експрес-уроків для  опанування основ медіаграмотності.

Третій модуль: підготовка учнів – менторів.  Вихованці опановують вміння критично аналізувати інформацію, застосовувати фактчекінги для перевірки фактів, створювати власні медіа продукти. 

Четвертий модуль: діти – ментори проводять тренінги з критичного мислення,  медіаграмотності для своїх однолітків під час виховних годин у тих класах та школах, де вони навчаються. Цей етап діяльності має назву «Рівний рівному».

Актуальність  проекту – розвиток комунікативних здібностей учнів; формування критичного мислення; навчання сприймати інформації, перекодуванню візуального образу у вербальну знакову систему; оцінювання якості інформації, вироблення вмінь вибирати при «споживанні» інформації з мас-медіа; підвищення загальнокультурного рівня особистості та передача набутих знань своїм одноліткам. 

Мета проекту: підготувати медіаграмотних вихованців для менторської діяльності в  шкільному освітньому середовищі, виховувати громадянську позицію старшокласників, розвивати комунікативні здібності.   

Завдання проекту:

  1. Розробка експрес-уроків, які будуть використані під час реалізації четвертого модуля проекту;
  2. Формування основ медіаграмотності дітей, що полягає в:

–  критичному мисленні (баченні, оцінюванні) медіатекстів різних форм і жанрів; – здатності до сприймання повідомлень такими, якими вони є; 

– оцінюванні медіаповідомлень у відповідному середовищі; 

– розумінні історичного, економічного, художнього, мистецького, правового
та інших контекстів, представлених в повідомленнях.

– умінні готувати і передавати інформацію з використанням різних медіа ресурсів.

Форма проекту:

–  групова на етапі перших двох модулів;

– белл – ланкастерська на етапі останнього, четвертого, модуля.

План реалізації проекту:

Проект здійснюється через модулі:

–  модуль1 «Анкетування»  (Додаток 1)

–  модуль 2 «Експрес-урок» ( Додаток 2)

– модуль3 «Медіаграмотність –  нова культура» 

–  модуль 4 «Рівний рівному»

Медіапроєкт >>>
Завантажено: 17, розмір: 1.5 MB, дата: 23 Гру. 2021

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *