info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вивчаю, запам’ятовую – аналізую, відповідаю

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Іванчук Галина Василівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2 Чернівецької міської ради Ваша посада*: учителька української мови і літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*: Учні мають переглянути відео, перейшовши за покликанням: https://edpuzzle.com/media/642352ca00e2ae42d2e556f1 і відповісти на тестові запитання. Цей інтерактивний відеоматеріал створено самостійно в EDpuzzle (https://edpuzzle.com — безкоштовний […]
Детальніше ...

«Розкрита парасолька» (Фактчекінг творчості письменника)

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Кисленко Світлана Адольфівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Виноградівський ліцей Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області Ваша посада*: вчитель української мови і літератури Короткий опис вправи, анотація*: Вправа може бути інтегрована в один із предметів базової середньої освіти мовно-літературної галузі, зокрема, на уроці української літератури у 9 класі. Тема, на […]
Детальніше ...

Вправа «Ловімо справжні сенси, а не Кайдаша» (Повість «Кайдашева сім’я» & cеріал «Спіймати Кайдаша»)

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Полтавець Юлія Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Український державний університет імені Михайла Драгоманова Ваша посада*: Старший викладач кафедри журналістики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа розрахована на формування уміння аналізувати аудіовізуальний медіатвір (серіал «Спіймати Кайдаша») і зіставляти його з тим твором, інтерпретацією якого він є (повість І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»). Мета вправи/заняття*:  […]
Детальніше ...

Цитата як спосіб передачі чужої мови. Обговорення питання «Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних білбордах» з використанням у мовленні цитат.

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Анна Ігорівна Чернявська Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Вільногірський ліцей № 3 Ваша посада: вчителька української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація: за основу уроку розвитку мовленнєвого розвитку взято життєпис й творчу діяльність Григорія Сковороди. Час, необхідний на виконання вправи: 90 хв. (2 уроки)  Необхідне обладнання/матеріали*: мультимедійне оснащення (інтерактивна дошка/панель), інтернет, роздатковий матеріал, […]
Детальніше ...

Колекція вправ “Детектор брехні”

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Сітькова Ірина Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ліцей “Гроно” Львівської міської ради Ваша посада*: учитель української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація*: Колекція вправ “Детектор брехні” розроблена за біографією Лесі Українки та її драмою-феєрією “Лісова пісня”. Назва добірки відображає сутність завдань - навчити дітей критично ставитися до будь-якої інформації, перевіряти […]
Детальніше ...

Маніпулятивні технології в радянській пропаганді: що і як святкували

26.12.2022  
Види діяльності учнів/ученицьКлючові поняття: Ідеологія комунізму – це утопічна філософська ідея про ідеальне в економічному і суспільному плані облаштування держави, де процвітає рівність і справедливість. На практиці, дана ідея виявилася нежиттєздатною і нездійсненною з огляду на безліч причин. Антиріздвяна пропаганда – з 1917 по 1935 рік з голови радянської людини комуністи вибивали усе, що пов'язано […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Що керує нашими асоціаціями?

01.07.2022  
Для початку пригадаймо кілька термінів. Що таке асоціація? Очікувана відповідь: образи, які виникають на основі побаченого, почутого, це зв'язки на основі нашого життєвого досвіду. Що таке стереотип? Очікувана відповідь: упереджене ставлення до чогось або когось, нав'язане суспільною думкою. Що таке сугестія? Очікувана відповідь: це навіювання, переконання, вплив на свідомість інших, зміна їх поглядів. Дякую за […]
Детальніше ...

Викрити І. Брюховецького (за романом П. Куліша "Чорна рада"). Конструктор уроку

30.06.2022  
Швидке опитування (2 хв.) Мета: аналіз поведінки в соцмережах, виявлення небезпечних дій. Форма: індивідуальна робота, фронтальна робота. Обладнання: комп’ютер або ґаджет, цифровий тест. Учням і ученицям пропонують пройти швидке опитування, створене або в гугл-формі (тоді дати відповіді можна заздалегідь), або на сайті https://www.mentimeter.com/ (тоді опитування проводять у режимі реального часу). Питання для опитувальника: Як ви […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram