info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

«Медіа-емоції, вчимося розрізняти»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров’я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної […]
Детальніше ...

«Що я знаю про туберкульоз?»

09.08.2021  
Детальний опис вправи: На основі вивчених навчальних текстів про туберкульоз (Т.Є.Бойченко, С.В.Василенко, Основи здоров’я, 5 кл., стор. 115-117) створені словникові «хмари». «Хмари слів» містять у собі як візуальну інформацію (форма, об’єкт хмари), так і смислове навантаження – сам текст (додаток 1). Учні класу об’єднані у шість груп за кольором геометричних фігур. Кожній групі за виданим […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Що я знаю про туберкульоз?»

03.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Що я знаю про туберкульоз?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Бондаренко Світлана Леонідівна, вчителька хімії та основ здоров'я Комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс №122 "загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад" Дніпровської міської ради.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Почуття та емоції»

26.07.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шепенюк Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інтитуту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, вчитель біології та основ здоров'я Чернівецького філософсько-правового ліцейю №2 Чернівецької міської ради. […]
Детальніше ...

Вправа "Медіа-поляна" для використання на уроці основ здоров'я у 6 класі при вивченні теми «Харчування і здоров’я. Аналіз маркування харчових продуктів»

21.07.2021  
Вправа "Медіа-поляна" для використання на уроці основ здоров'я у 6 класі при вивченні теми «Харчування і здоров'я. Аналіз маркування харчових продуктів» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5-6 класі при вивченні теми «ФАКТИ І ФЕЙКИ ПРО COVID-19»

26.05.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5-6 класі при вивченні теми «Факти і фейки про COVID-19» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Позднякова Тетяна Євгенівна, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Мета вправи/заняття: формувати правильне уявлення про хворобу; вчитися критично оцінювати достовірність […]
Детальніше ...

Вправа для використання на природничих уроках у 5-6 класі при вивченні тем «Розчини у природі. Значення води у природі. Використання води людиною», «Підземні води», «Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків»

24.05.2021  
Вправа для використання на уроці природознавства у 5 класі при вивченні теми «Розчини у природі. Значення води у природі. Використання води людиною», на уроці географії у 6 класі при вивченні теми «Підземні води», на уроці основ зродоров'я у 6 класі при вивченні теми «Значення води і харчування для розвитку і здоров'я підлітків»,  є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram