info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Колекція вправ “Детектор брехні”

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Сітькова Ірина Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ліцей “Гроно” Львівської міської ради Ваша посада*: учитель української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація*: Колекція вправ “Детектор брехні” розроблена за біографією Лесі Українки та її драмою-феєрією “Лісова пісня”. Назва добірки відображає сутність завдань - навчити дітей критично ставитися до будь-якої інформації, перевіряти […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Вправа "Критичний погляд"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Ваша посада*: учитель мистецтва Короткий опис вправи, анотація*: Значення реклами зростає у всіх галузях економіки та громадського життя. Суспільна роль полягає в тому, що реклама впливає не лише на формування купівельних переваг, а й на становлення певних стандартів мислення та соціальної […]
Детальніше ...

Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вінівіт'єва Вероніка Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Ваша посада*: Вчитель географії Назва вправи*: Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу" Короткий опис вправи, анотація*: Користуючись картами атласу  та медіаджерелами необхідно позначити на  карті світу  google.com/maps/  найбільші світові центри розвитку наданих в завданні галузей третинного сектору економіки. Проаналізувати та пояснити особливості […]
Детальніше ...

Уживання слів у невластивому значенні. Неологізми війни VS Новомова

24.04.2023  
Мовна творчість притаманна українському народу, вона – ознака того, що українське слово не заскніло у припалих пилом старих словниках, а активно живе серед українців у повсякденному вжитку. Антон Печерський  – 24 лютого 2022 року різко змінило наше життя. Повномасштабна війна рф проти українського народу вплинула не тільки на нього, а і на нашу мову, яка напрочуд […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Громадянство України

07.07.2022  
Вивчаючи розділ 3 "Взаємозв'язок людини і держави" маємо розібрати такі аспекти як "громадянин" та "громадянство України". В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять "громадянин" та "громадянство України". Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття "громадяни Маріуполя"? Робота в групах:  […]
Детальніше ...

Створюємо настінну газету присвячену Дню Незалежності України

07.07.2022  
Методична порада колезі.     До проведення уроку,  слід готуватися заздалегідь. Ви  маєте підібрати газети, що вийшли друком напередодні національного свята – Дня Незалежності, придбавши їх  в газетних кіосках, на розкладках чи скориставшись можливостями місцевих бібліотек. Головне, щоб  було представлено якомога більше різних  періодичних видань та, бажано, по декілька примірників кожного з них.  Можна використати  і […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram