info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

Вправа «Аукціон правил безпечної поведінки в інтернеті» для використання під час класній годині

20.06.2022  
Вправа "Аукціон правил безпечної поведінки в інтернеті" для використання під час класної години у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Трачук Людмила Анатоліївна, практичний психолог Комунального закладу "Лозівський ліцей №1" Лозівської міської ради Харківської області. Мета вправи/заняття: надати учням/ученицям необхідні знання, які допоможуть їм уникнути небезпеки в інтернеті […]
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

Вправа «Споживай інформацію відповідально» для використання на уроці інформатики

17.06.2022  
Вправа "Споживай інформацію відповідально" для використання на уроці інформатики у 7-8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Безкороваєва Наталія Володимирівна, учителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області.  Мета вправи/заняття: ознайомити учасників освітнього процесу з теоретичними відомостями та базовими поняттями з інфомедійної грамотності, навчити критично мислити. Розвивати […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Вправа «Аналіз вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» для використання на уроці української літератури

15.06.2022  
Вправа "Аналіз вірша Ліни Костенко "Кольорові миші" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Водяницька Наталія Михайлівна, учителька української мови і літератури Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №61 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу І.О. Танкопія".  Мета […]
Детальніше ...

Вправа «Австралія – материк чи острів?» для використання на уроці географії

10.06.2022  
Вправа "Австралія – матеріик чи острів" для використання на уроці географії у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, учитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради.  Мета вправи/заняття: формувати інфомедійну грамотність у здобувачів і здобувачок освіти засобами доведення факту географічного змісту. Короткий опис вправи, анотація: Сьогодення […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 2)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Презентація виконаного домашнього завдання: Учні показують знайдені світлини найвідоміших котів України. Озвучують новину, починаючи із заголовка, потім знайомлять із самою новиною, даючи відповідь на питання: Чому цей кіт став знаменитий? Чим кіт вирізняється від інших? Як пережите вплинуло на тварину? Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще […]
Детальніше ...

Вправа «Пригоди у системі травлення» для використання на уроці природознавства

08.06.2022  
Вправа "Пригоди у системі травлення" для використання на уроці природознавства є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Орлова Олена Борисівна, учителька-дефектолог Парасковіївської спеціальної школи №40 Донецької області. Мета вправи/заняття: 1. Навчальна: узагальнити поняття про харчування та будову травної системи людини, її функції, дати уявлення про значення травних залоз, розвивати уміння робити […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram