На заході учасники знайомилися з темою за допомогою різних інтерактивних форм, що запропонувала Тетяна Іванова, тренер, медіаексперт, доктор педагогічних наук, професор.
Показовим було те, що в цьому ВНЗ тільки починається активна робота по впровадженню ідей медіаграмотності в навчальний процес. Тому тренінг вирізнявся високим рівнем діалогової взаємодії, дискусій, питань з боку учасників тренінгу.
Дуже цікавими були думки і самих викладачів про актуальність впровадження курсу «Медіаграмотність» в навчальний процес. Викладачі нарікали на те, що їхні студенти величезну кількість часу проводять в соціальних мережах, причому не з метою самоосвіти, а з метою звичайного «серфінгу», перегляду фільмів і віртуального спілкування. Говорили також про проблеми взаємодії з такими студентами, яким досить важко довести, що медіа лише репрезентують реальність, але зовсім не відображають її правдиво. «Як їм це донести? – ставили собі питання учасники тренінгу. – Які аргументи навести, щоб вони змогли критично сприймати те, що читають / дивляться? А як самим навчитися розбиратися де фейк, а де ні?» І найголовніше: «У якій формі комунікувати зі студентами, щоб переконати їх і завоювати авторитет експерта?» Усі ці питання – доказ високої мотивації учасників тренінгу і запорука того, що початок вирішення актуальної проблеми покладено.
Проведення цього заходу, а також весь проект з впровадження медіаграмотності в Україні мали підтримку американського народу, що була надана через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Інтерньюс. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюс.