Вправа "Лабораторія фейків проти розумних учнів" є вправою-учасницею конкурсу "Медіаграмотна вправ для широкого загалу".
Автор: Вадим Сопрун.
Тривалість виконання: 10 хв
Аудиторія та її вік:
Учні 8 класу.12-14 років
Які навички формує, для чого вправа:
Формує навички критичного мислення та вміння працювати в групах.
Що потрібно для виконання вправи з (не) підручних матеріалів:
Для виконання на групи потрібно роздруківка-постер, аркуш А4, маркер, ножиці, степлер, або клей.
Послідовність виконання, опис вправи:
Учні класу діляться на групи по 4 учні, кожна група отримує на парту конверт з роздрукованим постером. Вчитель розповідає, як лабораторія фейків вирішила боротися з розумними учнями і тим самим почала псувати інформацію в джерелах, якими користуються учні. Тому обов’язок кожного учня попрацювати на максимум і допомогти знайти і виправити вже створені фейки про системи та органи людини. Учні відкривають конверт і розрізають постер на фрагменти. Завдання полягає в тому, щоб учні з’єднали органи та системи людини з їхніми назвами. А якщо виявлять фейкові назви, то виготовити етикетки і замінили їх. Кінцевий продукт це створений плакат на якому будуть правильно розміщені органи і системи людини та їх назви.
Ключова фраза для закріплення знань (висновки до вправи):
Чи важливо боротися проти лабораторії фейків? Спрогнозуйте, щоб сталося, якби ви не виправили дані фейки і вони б заполонили усі джерела інформації? Люди яких професій постраждали б найбільше?
Джерела, які були використані: