З 24 до 29 травня триває вибір підручників для 5-х класів.
Звертаємо увагу медіаосвітян на підручник інтегрованого курсу для 5 класу «Українська мова, українська та зарубіжна літератури» для закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. Старагіна І. П., Панченков А. О., Терещенко В. М., Романенко Ю. О., Волошенюк О. В., Новосьолова В).
Де посеред учасників авторського колективу і менеджерка медіаосвітніх програм Оксана Волошенюк. Це здається перший посібник, де аж 33 % медіатекстів.
Пропонуємо думки п’ятикласників – учнів школи № 88 м. Києва, які в 2021/22 навчальному році брали участь у пілотуванні модельної навчальної програми інтегрованого мовно-літературного курсу і навчалися за матеріалами, розробленими цим авторським колективом.
Своїми враженнями учні поділилися в останні дні перед масовим вторгненням в Україну російських загарбників, тому в цих висловлюваннях ще не відчувається біль, страх, гіркота від утрати, ненависть, які охопили і дорослих, і малих українців після 24 лютого.
Оксана Волошенюк прокоментувала: "У той час як традиційна грамотність основну увагу зосереджує на тлумаченні/розумінні слова, то медіаграмотність фокусується на побудові значення через поєднання декількох «мов» медіа - зображень, звуків, графіки та слів. Медіаграмотність досліджує вплив медіа та популярної культури через вивчення таких медіатекстів, як фільми, пісні, відеоігри, реклама, обкладинки, одяг, білборди, телевізійні шоу, журнали, газети тощо. Розуміння того, як будуються медіатексти та чому вони створюються, дає змогу здобувачам освіти реагувати на них розумно та відповідально; бути налаштованими на вирізнення дискримінаційних зображень людей та груп, у тому числі жінок та меншин".