info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

Дослідницький медіапрактикум "Використання ГМО: файл чи лайк?" для використання на уроці біології в 9 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 9-10 класів.

Авторка: Ковтуцька Ірина Анатоліївна, заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Чернятинської гімназії Северинівської сільської ради. 

Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс біології через залучення учнів до різних форм роботи із медіаповідомленнями, які передбачають розвиток навичок пошуку, відбору, систематизації, ранжування, оцінки та декодування інформації біологічного змісту (фактів/суджень); розширення можливостей аналітичного та критичного мислення, формування навичок фактчекінгу та медіагігієни.

Завдання вправи:

  • розвиток ключових та предметних компетентностей на уроках біології;
  • формування медіаосвітніх компетентностей через навички критичного споживання інформації із різних джерел масмедіа;
  • впровадження медіаосвіти у процес навчання біології.

Переглянути повну версію вправи можна за посиланням: https://toolbox.medialiteracy.org.ua/toolbox/doslidnyczkyj-mediapraktykum-vykorystannya-gmo-fejl-chy-lajk/

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram