З’явився модуль з елементами медіаграмотності (орієнтовне календарно-тематичне планування) з інтегрованого курсу “Українська мова” на двадцять восьмий тиждень для 3-го пілотного класу.
У ньому окреслено змістові лінії, запропоновано зміст і також є додатки з активностями.
“У цьому модулі ми спрямували усі завдання на дистанційний формат навчання. Розуміємо, що і у вас, і у ваших учнів можуть виникати труднощі з використанням онлайнових інструментів. Не сумуйте, якщо щось не вдається. Як стверджують представники позитивної психології, немає невдачі, а є отримання досвіду.
Нагадуємо, що завдання з використанням гугл-форми, яке пропонується в модулі, ви можете модифікувати для себе, щоб зворотний зв’язок від учнів був спрямований до вас, а не до нас”, – зазначили розробники матеріалів.
Авторками цього календарно-тематичного планування є Ірина Старагіна, Аліна Ткаченко, Людмила Гуменюк, Оксана Волошенюк та Ольга Романюк.
Також пропонуємо вашій увазі завдання із медіаграмотності, яке підходить для учнів не лише пілотних класів. Виконуючи його, діти спробують відрізнити вітальну листівку від рекламної.
Виконуйте завдання за посиланням>>>
Дивіться також модулі на третій, четвертий, п’ятий, шостий, сьомий, восьмий, дев’ятий, десятий,
одинадцятий, дванадцятий, тринадцятий, чотирнадцятий, п’ятнадцятий, сімнадцятий,
вісімнадцятий, дев’ятнадцятий, двадцятий, двадцять перший, двадцять другий,
двадцять третій, двадцять четвертий, двадцять п’ятий, двадцять шостий, двадцять сьомий та двадцять восьмий тижні.
“Нова українська школа”
Титульне фото: автор – okanakgul, Pixabay
Виготовлення цього тижневого кейсу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю авторської групи та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.