Вправа "Крокодил" для використання на уроках фізики у 5-8 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Іванюк Іванна, вчителька фізики загальноосвітньої школу №218 м. Києва.
Короткий опис вправи, анотація:
Гравці граючи у вправу вивчають фізичні явища
Мета вправи/заняття:
Продемонструвати учасникам певні електричні явища шляхом демонстрацій за допомогою невербальних засобів спілкування та навчити їх розрізняти природу цих явищ
Необхідне обладнання/матеріали:
Ігрова картка з відображенням фізичних явищ та фізичні прилади
Детальний опис вправи/уроку:
Координатор гри обирає на вибір 4-ьох капітанів команд. Роздає їм однакові в кількості фізичних приладів та ігрових карток із зображенням явищ, які стосуються або не стосуються електризації. Капітани команд по черзі відтворюють за допомогою фізичних приладів явища (які пов’язані з цим приладом) та демонструють явища, які зображені на картках за допомогою жестів, рухів, міміки, танців. Хто відгадує відтворене фізичне явище і вказує чи стосується це явище електризації – приєднується до команди. Перемагає та команда, в якій найбільше відгаданих фізичних явищ.
Очікувані результати:
Дана вправа дає можливість учасникам більше дізнатися про фізичні явища, вміти їх відтворювати та критично мислити, а також підтверджувати особисту думку фактами.