info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Крокодил

12.06.2025  

Вправа "Крокодил" для використання на уроках фізики у 5-8 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".

Авторка: Іванюк Іванна, вчителька фізики загальноосвітньої школу №218 м. Києва. 

Короткий опис вправи, анотація:

Гравці граючи у вправу вивчають фізичні явища

Мета вправи/заняття:

Продемонструвати учасникам певні електричні явища шляхом демонстрацій за допомогою невербальних засобів спілкування та навчити їх розрізняти природу цих явищ

Необхідне обладнання/матеріали

Ігрова картка з відображенням фізичних явищ та фізичні прилади

Детальний опис вправи/уроку:

Координатор гри обирає на вибір 4-ьох капітанів команд. Роздає їм однакові в кількості фізичних приладів та ігрових карток із зображенням явищ, які стосуються або не стосуються електризації. Капітани команд по черзі відтворюють за допомогою фізичних приладів явища (які пов’язані з цим приладом) та демонструють явища, які зображені на картках за допомогою жестів, рухів, міміки, танців. Хто відгадує відтворене фізичне явище і вказує чи стосується  це явище електризації – приєднується до команди. Перемагає та команда, в якій найбільше відгаданих фізичних явищ.

Очікувані результати:

Дана вправа дає можливість учасникам більше дізнатися про фізичні явища, вміти їх відтворювати та критично мислити, а також підтверджувати особисту думку фактами.

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram