Конкурсну роботу відео "Твоя безпека в інтернеті" можна використовувати на уроці основ здоров'я на тему "Безпечне поводження в інтернеті".
Робота є учасницею конкурсу «Моя школа – медіаграмотна».
Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради.
Мета відео
- скоротити час проведений учнями в інтернеті, та навчити не заводити дружбу з незнайомцями.
До комп’ютерної залежності більш схильні підлітки. У них відбувається втрата відчуття часу, порушення зв’язків із навколишнім світом, виникає почуття невпевненості, безпорадності, страху самостійного прийняття рішеннь і відповідальності за них.
Комп’ютерна залежність негативно впливає на особистість дитини, викликаючи емоційну й нервову напругу, астеноневротичні та психоемоційні порушення, проблеми у спілкуванні та порушення соціальної адаптації.
Нічне використання інтернету спричиняє порушення режиму сну, внаслідок чого виникає хронічна втома, підвищується дратівливість, конфліктність.
- допомагає усвідомити, які позитивні і негативні сторони можуть мати необдумані рішення;
- сприяє розвитку повноцінного сприйняття медіа тексту, фантазії і творчої уяви.
Очікувані результати: учні навчаться визначати достовірність інформації, удосконалять навички міжособистісного спілкування в сфері медіа. Зможуть безпечно поводитися в мережі «Інтернет».
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: учасники відкрили для себе особливість функціонування медіа, яка полягає в тому, що інформація, яка потрапляє у свідомість людини через медіаканали сприймається обмежено, тільки зоровим або слуховим аналізатором, а не всіма органами відчуттів. Також дізналися, чому люди довіряють фейкам, що робити для боротьби з фейками та які існують ефективні способи спростування фейків. Важливо бути медіаграмотним і розуміти роль критичного мислення, дотримуватися критичної дистанції по відношенню до медіа.