info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Аудіовправа 4. Що зробити, щоб зник сум

Шановні батьки, бабусі та дідусі! Майже в кожного з нас сьогодні виникає проблема як зайняти діток. Академія української преси і  авторки медіаальбому «Soft skills» для розвитку дитини»(Юлія Зоря і Наталія Степанова сьогодні з вами. Наш медіаальбом -це збірка вправ і для  розвитку «м’яких навичок» наших наймолодших, дітей дошкільного віку (3–4 р.), а саме емоційного інтелекту, вміння комунікувати та медіа грамотностіі

Сьогодні ми пропонуємо вам вправи, де закладені основи до розвитку соціальних навичок, таких як комунікація, вміння домовлятися, управляти собою, стримувати негативні емоції тощо.

Розуміння власних емоцій та емоцій інших людей — це ключовий момент у  відносин у групі, сім’ї, усвідомленню власного оточення. Емоційний інтелект не може існувати сам по собі. Про його високий рівень розвитку свідчать мотивація людини в різних видах діяльності, уміння контролювати власні емоції, особливо в нинішніх складних умовах, уміння «зчитувати» емоції інших, реагуючи на них (емпатія) тощо. Емоційний світ дитини — один із найважливіших вимірів, у якому вона живе.  Разом із фізичним та розумовим станами вони складають основу її буття.

Все починається з обіймів Ховаючись в укритті від гучних обстрілів разом із чужими людьми, діти можуть відчувати паніку, тривогу, агресію, тому надзвичайно важливо, щоб дорослі надавали дітям можливість подолати стрес, а також фізичну та емоційну втому.

Психологиня Світлана Ройз радить: «Нервова система влаштована так: коли небезпечно тілу, усі знання не засвоюються. Тож перше, що треба зробити, — повернути безпеку своєму тілу. Якщо поруч із вами дитина, обійміть її і скажіть: “Я з тобою”. Якщо її рухи пришвидшені, треба говорити повільно, тихо й бути на рівні очей дитини»

Намалюйте для малюків різні смайлики настрою: і веселі, і сумні.

Запитайте:

  1. Які емоції ви бачите в героїв-смайликів?
  2. Чи переживали такі емоції? Коли?
  3. Як ви вважаєте, які емоції можуть нашкодити?

Чому?

  1. Поміркуйте, що потрібно зробити, щоб людина посміхнулася?
  2. Як ви вважаєте, що потрібно зробити, щоб зник сум / малюк перестав плакати?

Було б доречно, щоб обговорення закінчилося обміном усмішками. Для цього всі учасники стають у коло й посилають один одному посмішку. Також можна це зробити із коментарем. Наприклад, «Я Олеся, посилаю посмішку Максиму й бажаю йому гарного мирного дня!

Прослухати
https://soundcloud.com/comunication-managment-aup/audovprava-4-shcho-zrobiti-shchob-znik-sum?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

Переглянути текстовий варіант 👇
https://medialiteracy.org.ua/audiovprava-3-yak-skazaty-dobri-slova/

#Аудіо_календарик_АУП

Список аудіо та текстових вправ доступний за покликанням і постійно оновлюється
https://medialiteracy.org.ua/category/585/

Повну версію (не чекаючи наших постів) можна безплатно завантажити з Порталу медіаграмотності.

А відеопрезентацію від авторок, як працювати з посібником можна ТУТ.

#КалендариАУП #критичнемислення #medialiteracy #медіаграмотність #медиаграмотность #АУП

Виготовлення цього продукту стало можливим завдяки фінансовій підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), що була надана через проект «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації «Академія української преси» та не обов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram