info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

План-конспект уроку природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ» у 4 класі "Особливості природи Північного Льодови́того океа́ну"

План-конспект уроку є дипломантом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. («Природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ»)


Бінарний урок природознавства і англійської мови 4 клас

Тема. Особливості природи Північного Льодови́того океа́ну

Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички: своєчасно готуватись до уроку, дотримуватись єдиних вимог до оформлення письмових робіт, дотримується  правильної постави під час письма; загальномовленнєві вміння і навички: говорить в помірному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; контрольно-оцінні вміння: знаходити фактичну помилку під час зіставлення результатів власної роботи зі зразком і орієнтирами вчителя; інформаційно-комунікативна; загальнокультурна: дотримуватись правил поведінки на уроці; здоров’язбережувальна: розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою; соціальна: співпрацює в команді  предметні сформувати в учнів уявлення про особливості географічного положення Північного Льодовитого океану, про історію дослідження, особливості клімату та органічного світу, а також рідкісні тварини океану.

Обладнання:

  • мультимедійний проектор
  • інтерактивна панель із встановленим програмним забезпеченням mozaBook
  •  створений інтерактивний зошит з 3D сценою «Синій кит»

(https://www.mozaweb.com/ru/Search/global?search=%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%8B%D0%B9+%D0%BA%D0%B8%D1%82&lexikontypeid=7),

  • відео «Нарвал» https://www.youtube.com/watch?v=IXFOa4b4NS8
  • зошит «Я-дослідник» (робочий зошит для учня. 4 клас / Г. М. Должек, І. А. Твердохвалова. - К.: Видавничий світ «Освіта», 2017.- 48с.)
  • роздаткові вправи з англійської мови
  • окуляри віртуальної реальності
  • учнівські смартфони

Форма проведення:

  • бінарний урок з використанням програми mozaBook
  • використовується технологія «Ротація за станціями»
  • використовується технологія BYOD-Bring You Own Device (принеси свій власний гаджет)

Хід уроку

І. Організація класу

З метою поділу дітей на групи вчителі пропонують картинки із зображенням тварин, які є частиною природи Північного Льодовитого океану: білий ведмідь, косатка, полярна сова, гренландський тюлень. Діти обирають одну картинку і займають місце у відповідній групі. Таким чином створюються 4  «ротаційні станції».

 

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку

Учні розглядають малюнки зошита на с. 23 і знаходять зайвий серед них. Вони приходять до висновку, що це Північний Льодовитий океан.

Далі актуалізують знання про цей океан і переходять до вивчення нової теми.

На цьому етапі всі групи працюють над одним завданням.

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Вступне слово вчителя

- Північний Льодовитий океан мав багато назв. У давні часи росіяни називали його Студеним морем, англійці – Північним, португальці – Льодяним. У 1845 році Лондонське географічне товариство затвердило сучасну назву. Слово Льодовитий – означає багатий льодами.

Північний Льодовитий океан найменший з океанів. Він займає тільки 4% від площі Світового океану.

  1. «Хибне або правильне висловлювання» с. 24

Діти самостійно виконують завдання у зошитах( усі групи працюють над одним завданням протягом зазначеного часу)

IV. Робота в «Ротація за станціями»

Організація роботи на уроці за моделлю «Ротація за  станціями» передбачає  поділ класу на групи. Кожна група одночасно на своїй станції протягом відведеного часу виконують поставлені задачі.

Вчителі, які керують бінарним уроком, модерують роботу учнів. Станція 1, 3 - природознавство, станція 2, 4 – англійська мова. За сигналом вчителя діти переходять до наступної станції  за годинниковою стрілкою. Протягом уроку всі групи відвідають кожну зі станцій.

1. Станція 1 (природознавство)

 Перегляд 3 d сцени «Синій кит» із подальшим обговоренням

Діти переглядають і слухають  інформацію про синього кита. Далі вони переходять за вкладками «Розмір», «Будова тіла», «Скелет», «Внутрішні органи», «Дихання». Моделі вільно обертаються , містять вбудовані анімації, мовний супровід та завдання. Титри до конструкцій і перетинах доступні на ряді мов, що допомагає їх вивченню. Діти самостійно працюють з інформацією, мають можливість зробити відповідні записи на інтерактивній панелі.

Наприклад:

- Яка довжина тіла синього кита?

- Яка вага синього кита?

- Яка маса язика?

- Підписати частини тіла синього кита

2. Станція 2 (англійська) Ocean Safari (Світ океану)

Учні працюють на смартфонах  з програмою Google Expeditions.

Діти переглядають (використовуючи окуляри віртуальної реальності) віртуальну експедицію Ocean Safari, знайомляться з аудіо і текстовою інформацією про мешканців океанів, після чого виконують завдання на роздаткових листках на встановлення відповідності між назвами тварин англійською мовою і малюнками.

3. Станція 3 (природознавство)

Робота з QR кодами

Учні працюють із зошитом «Я дослідник», у яких інформація про тварин закодована за допомогою QR кодів. Учні за допомогою власних смартфонів і встановлених раніше  програм (використовується технологія BYOD-Bring You Own Device (принеси свій власний гаджет))  розкодовують відео, досліджують  тваринний світ Північного Льодовитого океану, підписують  назви тварин, користуючись словами з довідки.

Станція 4. (англійська) Beneath the ocean (Підводний світ)

Учні працюють з ресурсами порталу Вritish Council: слухають пісню про мешканців океану та виконують відповідні завдання

(https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/songs/everything-beneath-the-sea)

(https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/songs-everything-beneath-the-sea-worksheet.pdf)

V. Підсумок уроку

З метою підведення підсумку уроку всі учні класу працюють над одним завданням. Щоб дізнатися назву рідкісної тварини, поширеної лише в арктичних водах  учні мають розгадати кросворд. Коли нове слово утворилось, вчитель демонструє відео про життя  рідкісної тварини океану-нарвала. https://www.youtube.com/watch?v=IXFOa4b4NS8


Підготували: Зозуля Ю. А., вчитель початкових класів, та Федун Ю. С., вчитель англійської мови, «НВО СЗНЗ І ступеня «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка – ЦПВ «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram