info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Телефонні шахрайства як інструмент дезінформації

12.12.2022  
Заняття формує навички з запобігання телефонному шахрайству. Це вид шахрайства, коли зловмисник телефонує / надсилає СМС і переконує жертву повідомити особисту, фінансову чи конфіденційну інформацію або переказати гроші. Метою шахраїв, які використовують такі методи, – отримання доступу до банківських рахунків жертви або пряме видурювання грошей. Здійснюють свої операції злодії або за допомогою телефонного дзвінка, або […]
Детальніше ...

Споживай інформацію безпечно

06.12.2022  
Тренінг: «Споживай інформацію безпечно» Мета: формування поглибленого розуміння ролі інформації в сучасних умовах, значення засобів мас-медіа та інформаційних технологій в керуванні масовою свідомістю; підготовка вихованців до захисту від маніпуляцій свідомістю та пропаганди під час інформаційних війн; розвиток критичного мислення щодо інформації, навичок для збору та аналізу достовірної інформації. Очікувані результати:  Учасники навчаться:  – протистояти інформаційним […]
Детальніше ...

Медіа: як користуватися і на що звертати увагу

06.12.2022  
Презентація складається з теоретичних відомостей та корисних порад, як поводити себе у соцмережах, як відрізнити правду від брехні, а також прості кроки до медіаграмотності.https://docs.google.com/presentation/d/1K5mPk9RztDgCEW8K3y8NnKMAXiaIo9EW/edit?usp=share_link&ouid=116422072205650041627&rtpof=true&sd=true
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Громадянство України

07.07.2022  
Вивчаючи розділ 3 "Взаємозв'язок людини і держави" маємо розібрати такі аспекти як "громадянин" та "громадянство України". В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять "громадянин" та "громадянство України". Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття "громадяни Маріуполя"? Робота в групах:  […]
Детальніше ...

Український національний визвольний рух у роки Другої світової війни. Російськи фейки VS Історичні факти

01.07.2022  
Основні питання теми: Розгортання українського національного визвольного руху у роки Другої світової війни. Діяльність ОУН та бойовий шлях УПА. Фейки російської пропаганди про українців у Другій світовій війні. Регламент уроку І. Вступна частина – до 8 хв. ІІ. Основна частина  – 25 – 28 хв. ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв. Основні поняття […]
Детальніше ...

Сайт "Медіаграм"

01.07.2022  
https://cutt.ly/SJ9LMmS Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію; як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим; як спілкуватися у […]
Детальніше ...

Розвінчуємо міфи від квазіісторика путіна

30.06.2022  
Вступ – 5 хвилин Учитель. 21 лютого видатний історик сучасності  президент російської федерації путін оголосив про визнання «незалежності» частини окупованих українських територій (так званих «лнр» та «днр»). Під час свого, як завжди, довгого звернення, між покашлюваннями і покрякуваннями, лідер «свєрхдєржави» вкотре представив своє хворобливе уявлення історії України. Зокрема, центральною у «історичному екскурсі в минуле» від […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram